کوین سنتر به‌دنبال آغاز چالشی حقوقی علیه تحریم تورنادو کش است

کوین سنتر به‌دنبال آغاز چالشی حقوقی علیه تحریم تورنادو کش است
خلاصه اخبار

اندیشکده سیاست‌گذاری متمرکز بر ارزهای دیجیتال کوین سنتر (Coin Center)، در حال آماده‌سازی چالشی حقوقی برای تحریم‌هایی است که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا علیه تورنادو کش اعمال کرده است. کوین سنتر معتقد است که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری با تلقی کردن یک کُد خودگران به‌عنوان یک شخص، از اختیارات قانونی خود فراتر رفته است. تحریم‌های این نهاد علیه تورنادو کش، قرارداد هوشمندی که این میکسر دیفای را اجرایی می‌کند و همچنین مجموعه‌ای از کیف پول‌های ارزهای دیجیتال مرتبط با کدنویس‌های این پروژه را هدف قرار داده است.با این حال، کوین سنتر استدلال می‌کند که یک قرارداد هوشمند، برخلاف سایر نهادهای تعیین شده، نمی‌تواند هدف تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری قرار گیرد. کوین سنتر همچنین اعلام کرده که در گام نخست به‌دنبال تعامل با دفتر کنترل دارایی‌های خارجی است، اما با کمک وکلای خود، یک چالش حقوقی در دادگاه علیه این اقدام آغاز می‌کند.

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال

اندیشکده سیاست‌گذاری متمرکز بر ارزهای دیجیتال کوین سنتر (Coin Center)، در حال آماده‌سازی چالشی حقوقی برای تحریم‌هایی است که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا علیه تورنادو کش اعمال کرده است. کوین سنتر معتقد است که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری با تلقی کردن یک کُد خودگران به‌عنوان یک شخص، از اختیارات قانونی خود فراتر رفته است. تحریم‌های این نهاد علیه تورنادو کش، قرارداد هوشمندی که این میکسر دیفای را اجرایی می‌کند و همچنین مجموعه‌ای از کیف پول‌های ارزهای دیجیتال مرتبط با کدنویس‌های این پروژه را هدف قرار داده است.

با این حال، کوین سنتر استدلال می‌کند که یک قرارداد هوشمند، برخلاف سایر نهادهای تعیین شده، نمی‌تواند هدف تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری قرار گیرد. کوین سنتر همچنین اعلام کرده که در گام نخست به‌دنبال تعامل با دفتر کنترل دارایی‌های خارجی است، اما با کمک وکلای خود، یک چالش حقوقی در دادگاه علیه این اقدام آغاز می‌کند.