کوین بیس درحال ردیابی نقل و انتقالات رمزنگاری در کانادا، سنگاپور، ژاپن

کوین بیس درحال ردیابی نقل و انتقالات رمزنگاری در کانادا، سنگاپور، ژاپن

صرافی Coinbase  با استناد به انطباق با حوزه‌های قضایی محلی، اعلام کرد که به‌زودی اطلاعات بیشتری را از کاربران مستقر در کانادا، سنگاپور و ژاپن جمع‌آوری خواهد کرد.

از اول آوریل، کاربران Coinbase از کانادا، سنگاپور و ژاپن ملزم به ارائه اطلاعات اضافی در هنگام ارسال ارزهای دیجیتال به یک پلت فرم متفاوت (غیر کوین بیس) خواهند بود با این حال، در حالی که سرمایه‌گذاران سنگاپوری و ژاپنی ملزم خواهند بود برای هر تراکنش خارج از پلتفرم اطلاعات بیشتری درباره گیرنده به اشتراک بگذارند، کانادایی‌هایی که کمتر از 801 دلار (1000 دلار کانادا) ارسال می‌کنند از این الزام معاف خواهند بود.

همان‌طور که در تصویر بالا نشان داده شده است، کاربران کانادایی باید نام کامل و آدرس محل سکونت گیرنده را به اشتراک بگذارند.

از سوی دیگر، قوانین ژاپن و سنگاپور، کوین بیس را ملزم می‌کنند تا برای هر تراکنش خارج از پلتفرم بدون حداقل آستانه، اطلاعات دریافت‌کنندگان را از سرمایه‌گذاران محلی جمع‌آوری کند.

همانند کاربران کانادایی، سرمایه‌گذاران ژاپنی باید اطلاعاتی از جمله نام گیرنده و آدرس کامل و نام صرافی ارز دیجیتالی که کیف پول را مدیریت می‌کند را فاش کنند.

کاربران سنگاپور نیازی به ارائه آدرس محل سکونت گیرنده ندارند، بلکه فقط به نام گیرنده و کشور محل اقامت وی ​​نیاز دارند. فقدان هرگونه اطلاعات موردنیاز، کاربر را از ارسال ارزهای دیجیتال به خارج از پلتفرم Coinbase برای حوزه‌های قضایی مورد نظر منع می‌کند. کاربران کوین بیس که دیگر در این حوزه‌های قضایی ساکن نیستند، باید کشور محل خود را به‌روز کنند تا از این قانون که به‌زودی اجرا می‌شود، معاف شوند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.