کوین‌بیس کلود پشتیبانی از شبکه ترا را متوقف کرد

کوین‌بیس کلود پشتیبانی از شبکه ترا را متوقف کرد
خلاصه اخبار

سرویس کوین‌بیس کلود (Coinbase Cloud) که بخش زیرساختی صرافی کوین‌بیس است، اعلام کرد پشتیبانی از شبکه ترا را متوقف می‌کند. این سرویس همچنین بیان کرده که برنامه‌ای برای پشتیبانی از شبکه جدید ترا را در دستور کار خود ندارد. به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از U.Today، طبق اعلان رسمی که در حساب رسمی …

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین

سرویس کوین‌بیس کلود (Coinbase Cloud) که بخش زیرساختی صرافی کوین‌بیس است، اعلام کرد پشتیبانی از شبکه ترا را متوقف می‌کند. این سرویس همچنین بیان کرده که برنامه‌ای برای پشتیبانی از شبکه جدید ترا را در دستور کار خود ندارد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از U.Today، طبق اعلان رسمی که در حساب رسمی توییتر کوین‌بیس کلود به اشتراک گذاشته شده است، پشتیبانی از زیرساخت شبکه ترامتوقف شده و دیگر ادامه نخواهد یافت.

طبق بیانیه تیم کوین‌بیس کلود، این تصمیم به دنبال مشورت با مشتریان و افراد حاضر در اکوسیستم ترا اتخاذ شده است.

هم‌چنین در بحبوحه شایعات پیرامون ایجاد شبکه جدید پلتفرم ترا، کوین‌بیس کلود بیان کرده است که این زنجیره جدید به مجموعه نودها افزوده نخواهد شد.

کوین‌بیس کلود اعلام کرده است که برای خروج از شبکه ترا به صورت کامل از کاربران خود پشتیبانی می‌کند و آسیبی متوجه آن‌ها نخواهد شد.

توییت کوین‌بیس کلود در خصوص شبکه ترا
منبع: twitter

مطابق این اعلان به نظر می‌رسد کوین‌بیس کلود از شبکه آینده ترا نیز پشتیبانی نخواهد کرد تا بدین ترتیب این پروژه از سرویس ابری صرافی کوین‌بیس برای همیشه حذف شود.

طبق گزارش U.Today، اکوسیستم ترا به دلیل وجود نقص‌هایی در طراحی توکنومیک و توازن جفت ارز LUNA/UST و برداشت‌های نقدینگی از پروتکل انکر، با سقوط و فروپاشی مواجه شد.

قیمت توکن‌های لونا و UST تقریبا به صفر دلار رسیده است و سرویس‌های مختلف وب3، پشتیبانی از اتصال نودهای ترا و هم‌چنین پشتیبانی از جفت‌ ارزهای خود با لونا و UST را متوقف کردند.

دو کوان پیشنهادهای مختلفی برای اصلاح و بازنگری در بلاک چین ترا را ارائه داده است. هرچند، بعضی از سرویس‌های مهم وب3، پشتیبانی از برنامه‌های آتی کوان و شبکه ترا را نپذیرفته‌اند.