کورسوی امید برای افزایش قیمت اتریوم علیرغم فشار فروش!

کورسوی امید برای افزایش قیمت اتریوم علیرغم فشار فروش!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، اتریوم طی هفته های گذشته از روند قیمت بیت کوین پیروی کرده است اما قادر به دنبال کردن هر یک از روندهای صعودی بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته نبوده است. علی رغم عملکردهای اخیر اتریوم یکی از تحلیلگران بیان کرد که اتریوم ممکن است اخیرا […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

اتریوم طی هفته های گذشته از روند قیمت بیت کوین پیروی کرده است اما قادر به دنبال کردن هر یک از روندهای صعودی بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته نبوده است.

علی رغم عملکردهای اخیر اتریوم یکی از تحلیلگران بیان کرد که اتریوم ممکن است اخیرا برخی نشانه های صعودی را به همراه دارد.

علیرغم فشار فروش، اتریوم ممکن است به زودی افزایش یابد

در حال نوشتن این خبر، اتریوم با قیمت ۱۷۱.۵۳ دلار معامله می شود و اخیرا توانست قیمت خود را از ۱۷۰ دلار افزایش دهد.

امروز قیمت بیت کوین افزایش خیلی اندکی داشت که به این کوین امکان رسیدن تا ۱۰,۰۰۰ دلار را می دهد، اما آلتکوین هایی نظیر اتریوم نتوانسته است به چنین افزایش قیمتی دست یابد. به جز بیت کوین که افزایش اندکی یافت بسیار محتمل است که سایر ارزهای دیجیتال به دنبال ثابت کردن قیمت خود باشند.

نیک پاتل (Nik Patel) یک تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال در توییتر نگاه عمیقی به قیمت اخیر اتریوم داشته است و بیان کرد که علیرغم وجود چندین سیگنال مختلف در جغت های معاملاتی اما ممکن است این ارز دیجیتال روند گاوی کوتاه مدتی را تجربه کند.

وی در خصوص جفت معاملاتی با بیت کوین گفت:

هرچند اکنون قیمت، نوسان ناموفقی در ۰.۰۱۷۵ بیت کوین به همراه واگرایی روند صعودی داشته است. به علاوه، کندل روزانه دیروز نزدیک روند صعودی بوده است. علیرغم سطح مقاومتی خط روند، موارد بسیار زیادی برای  روند صعودی کوتاه مدت وجود دارد. شاید با کاهش قیمت، شاهد افزایش ارزش جفت ارز ETH/BTC باشیم.

علیرغم وجود نشانه های صعودی در جفت معاملاتی با بیت کوین، پاتل هم چنین توضیح داد که قیمت اتر با ادامه فشار روند نزولی ادامه می‌یابد مگر آنکه به ۱۹۰ دلار برسد.

وی بیان کرد:

جالب است که حتی اتر/دلار کاهش قیمت روزانه کمتر از ۱۷۱ دلار را نشان می دهد. در حال حاضر قیمت اتریوم در حال ثابت شدن بروی قیمت ۱۷۱ دلار می باشد. با این حال یک روند گاوی کوچکی در نمودار این کوین وجود دارد و تا زمانی که قیمت به بالای ۱۹۰ دلار نرسد رویکرد گاوی نخواهم داشت.

با توجه به کاهش قیمت اخیر اتریوم به نظر می رسد ۱۸۵ دلار سطح حمایتی قوی برای این ارز دیجیتال باشد و این شانس وجود دارد که این سطح حمایت پیشین به سطح مقاومت تبدیل شود که مطابقت با قیمت مطرح شده پاتل یعنی ۱۹۰ دلار دارد.

با توجه به اینکه این هفته میلادی در حال به پایان رسیدن است و بیت کوین به سطح مقاومتی خود نزدیک شده است. اتریوم نیز در حال آماده سازی خود می باشد تا مشخص شود آیا افزایش می یابد و یا دوباره با کاهش مواجه می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها