کنفرانس بلاکچین اسیا (ABS) با حضور بزرگان این حوزه؛ ایا باعث پامپ بازار خواهد شد؟

کنفرانس بلاکچین اسیا (ABS) با حضور بزرگان این حوزه؛ ایا باعث پامپ بازار خواهد شد؟
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،کنفرانس بلاکچین اسیا (Asia Blockchain Summit) یا به اختصار ABS که امسال دومین سال برگزاری ان است؛ قرار است در تاریخ ۲ و ۳ جولای (۱۱ و ۱۲ تیر ماه) در تایوان برگزار شود. این کنفرانس که برگزاری ان را بلاک تمپو (BLOCKTEMPO) و اوبیتو (OBITO.IO) به […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،کنفرانس بلاکچین اسیا (Asia Blockchain Summit) یا به اختصار ABS که امسال دومین سال برگزاری ان است؛ قرار است در تاریخ ۲ و ۳ جولای (۱۱ و ۱۲ تیر ماه) در تایوان برگزار شود.

این کنفرانس که برگزاری ان را بلاک تمپو (BLOCKTEMPO) و اوبیتو (OBITO.IO) به عهده دارند؛ به مدت دو روز (فردا و پس فردا) از صبح تا عصر در هتل ماریوت (Marriott) در تایوان برگزار خواهد شد. اما نکته مهم این کنفرانس حضور صرافی های بزرگ بایننس و بیتمکس به عنوان شرکای استراتژیک این رویداد است.

اسپانسرهای این همایش نیز از کمپانی ها و استارت اپ های مهم دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال مانند ترون؛ لایت کوین؛ لجر؛ صرافی Gate.io؛ اگزودوس؛ صرافی کوکوین و بسیاری دیگر از فعالان است که همین موضوع میتواند اهمیت و میزان تاثیر این رخداد را در بازار کریپتو افزایش دهد.

سخنرانان رویداد ABS

بنیان گذار صرافی بیتمکس (ارتور هایس)؛ بنیان گذار صرافی بایننس (CZ)؛ بنیان گذار ترون (جاستین سان)؛ اقتصاددان و تحلیلگر مطرح (نوریل روبینی) و بیش از صد نفر دیگر از افراد مطرح این حوزه در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد که لیست کامل انها را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

موضوعات مورد بحث در کنفرانس ABS

علاوه بر اینکه بسیاری از پروژه ها مانند بایننس دارای پنل اختصاصی گفتگو هستند؛ سخنرانان با محوریت موضوعات و چالش های مختلفی در این رویداد صحبت خواهند کرد. موضوعاتی مانند مسایل تحریم؛ پولشویی؛ STO ها و ICO ها و پتانسیل های موجود در کریپتوکارنسی ها برای کشورهای اسیایی از موضوعات مهم این کنفرانس خواهد بود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ایا این کنفرانس باعث افزایش قیمت ها در بازار خواهد شد؟

در دنیای کریپتو؛ احساسات نقش بسیار مهمی در کاهش و افزایش قیمت ها در بازار دارد. سخنرانی یک فرد مطرح یا رونمایی از پروژه ای  جدید همواره از پالس های بازار محسوب شده است؛ چنانکه کنفرانس کانسنسوس در نیویورک در ۲ سال گذشته تاثیر خود را روی بازار نشان داده است.

با وجود بیش از ۱۰۰ استارت اپ و پروژه بزرگ و مهم در کنفرانس ABS و بیش از ۴۰۰۰ نفر شرکت کننده؛ این رویداد میتواند به نوبه خود حاوی اخبار مهم و تاثیرگذاری باشد که با انتشار انها؛ بازار واکنش نشان دهد. باید تا فردا و پس فردا منتظر بود تا بتوان به طور قطع راجع به این موضوع صحبت کرد.

رسانه های بزرگی نیز در این رویداد حضور خواهند داشت و کنفرانس را پوشش می دهند که میتوان از انها به بلومبرگ؛ CNBC؛ کوین تلگراف و بیتکوین داتکام اشاره کرد. خلاصه اتفاقات و اخبار مهم این کنفرانس نیز از طریق وبسایت میهن بلاکچین به زبان فارسی منتشر خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها