کمیسیون بورس و اوراق بهادار BSTX را برای تسویه حساب های بلاک چین در بازارهای سنتی تایید می کند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار BSTX را برای تسویه حساب های بلاک چین در بازارهای سنتی تایید می کند
خلاصه اخبار

بورس اوراق بهادار امنیتی بوستون (BSTX)، تسهیلات جدید صرافی BOX مستقر در بوستون، تاییدیه نظارتی…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

بورس اوراق بهادار امنیتی بوستون (BSTX)، تسهیلات جدید صرافی BOX مستقر در بوستون، تاییدیه نظارتی را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دریافت کرد تا به عنوان یک بورس اوراق بهادار مبتنی بر بلاک چین فعالیت کند.
BSTX به طور مشترک توسط BOX و بازوی بلاک چین tZERO Overstock راه اندازی شد و در ابتدا به دنبال تایید برای راه اندازی توکن های اوراق بهادار ثبت شده در تجارت عمومی بود. با این حال، تایید SEC برای فعالیت به عنوان یک بورس اوراق بهادار ملی به BSTX اجازه می دهد تا از فناوری بلاک چین برای تسویه سریع تر در بازارهای سنتی استفاده کند.

در حالی که SEC قبلاً مجوز BSTX را برای ارائه خدمات مبتنی بر رمزنگاری رد کرده بود، آخرین تاییدیه به این مرکز اجازه می‌دهد از فید داده‌های بازار اختصاصی، BSTX Market Data Blockchain استفاده کند.

علاوه بر این، BSTX همچنین از فناوری بلاک چین برای کمک به سرمایه‌گذاران برای تجربه زمان معاملات سریع‌تر در همان روز یا روز بعد ، به جای دو روز کاری استاندارد استفاده خواهد کرد.

همراه با تایید نظارتی بر اساس پیشنهادهای تغییر قوانین BSTX (SR-BOX-2021-06)، SEC چهار شرط را برای BOX در راستای عملیات BSTX قرار داد.

این الزام شامل پیوستن به همه طرح‌های مربوط به سیستم بازار ملی مربوط به معاملات سهام، اطمینان از توافقنامه خدمات نظارتی با FINRA، عضویت در گروه نظارت بین بازار برای تسهیلات BSTX، و ساختار حاکمیتی قابل اجرا است.

مطابق با پیشرفت‌های فوق، SEC همچنین در حال بررسی برخی از محصولات وام‌دهنده ارزهای دیجیتال پربازده ارائه شده توسط Gemini، Celsius Network و Voyager Digital است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، SEC در حال انجام تحقیقاتی برای بررسی ثبت خدمات وام رمزنگاری به عنوان اوراق بهادار است. گزارش بلومبرگ در مورد این موضوع نشان می‌دهد که نگرانی اصلی SEC مربوط به ارائه خدمات با بازده بالا توسط خدمات وام‌دهی کریپتو است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:cointelegraph