کمیسیون اقتصادی دولت با نرخ برق صادراتی برای استخراج ارز دیجیتال موافقت کرد!

کمیسیون اقتصادی دولت با نرخ برق صادراتی برای استخراج ارز دیجیتال موافقت کرد!
خلاصه اخبار

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از موافقت با نرخ صادراتی برق برای استخراج ارز دیجیتال و بیت کوین در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد. به گزارش ایسنا، همایون حایری در حاشیه مراسم رونمایی از طرح روشنا در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امسال برای تامین برق کشور با مشکل مواجه نبودیم، […]

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از موافقت با نرخ صادراتی برق برای استخراج ارز دیجیتال و بیت کوین در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، همایون حایری در حاشیه مراسم رونمایی از طرح روشنا در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امسال برای تامین برق کشور با مشکل مواجه نبودیم، گفت:

در سال جاری با برنامه ۰۹۸ که از سال گذشته اغاز شد و با پایش و اندازه‌گیری میزان مصرف برق مشکل خاصی در تامین برق وجود نداشت و امیدواریم مدیریت مصرف نهادینه شود.

تصویب نرخ صادراتی برق برای بیت کوین

کمیسیون اقتصادی دولت با نرخ برق صادراتی برای استخراج ارز دیجیتال موافقت کرد!

حایری با اشاره به موضوع استخراج ارز دیجیتال و بیت کوین در کشور گفت:

ان چیزی که برای وزارت نیرو مهم است، بحث قیمت استخراج ارز دیجیتال است. دستگاه‌های ماینر انرژی زیادی مصرف می‌کنند و استهلاک بالایی دارند.

وی ادامه داد:

برای ارز دیجیتال نرخ صادراتی در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب و مطرح شده و در انتظار تصویب هییت دولت است. البته نرخ صادراتی بنا به پارامترهای مختلفی از جمله قیمت سوخت در خلیج فارس متفاوت است اما تغییرات ان بالا نیست.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر این‌که هر فردی که می‌خواهد از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال استفاده کند، باید مجوز بگیرد، گفت:

هر فعالی که مجوز نداشته باشد، برقی که مصرف می‌کند، غیرمجاز است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.