کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) : امورمالی غیرمتمرکز (DeFi)باید شفاف باشند .

کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) : امورمالی غیرمتمرکز (DeFi)باید شفاف باشند .
خلاصه اخبار

فهرست عناوینکمیسر بورس و اوراق بهادار کارولین کرنشا(Caroline Crenshaw)به منظور یافتن راه حل هایی برای انطباق با مقررات موجود درخواست همکاری از کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) با امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) کرد . وی به مزایای پروژه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) اشاره کرد ضمن اینکه در مورد خطرات ناشی از عدم پذیرش چارچوب های نظارتی […]

کمیسر بورس و اوراق بهادار کارولین کرنشا(Caroline Crenshaw)به منظور یافتن راه حل هایی برای انطباق با مقررات موجود درخواست همکاری از کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) با امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) کرد .

وی به مزایای پروژه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) اشاره کرد ضمن اینکه در مورد خطرات ناشی از عدم پذیرش چارچوب های نظارتی حفاظتی در یک مقاله درتاریخ 9 نوامبر هشدار داده است .

مقاله ای که با نام (ریسک ها ، مقررات و فرصت های DeFi) که در افتتاحیه مجله بین المللی حقوق بلاکچین منتشر شده است بیان شده است که جامعه ی امور مالی غیرمتمرکز(DeFi) در عین رعایت قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار باید به مسائل با شفافیت بپردازند .

«در دنیای جدید DeFi، تا به امروز، چارچوب‌های نظارتی که حفاظت های مهمی را در بازارهای دیگر ارائه می‌کنند، به‌طور گسترده مورد پذیرش قرار نگرفته است.»

در رابطه با موضوعی که او به عنوان عدم شفافیت می بیند ، کرنشا می گوید DeFi از عدم حفاظت بازار رنج می برد به نوعی که “مشارکت در یک بازار دو لایه که سرمایه گذاران حرفه ای و افراد داخلی بازدهی بالایی بدست می آورند “.

با وجود اینکه کدهای پروژه های مالی غیر متمرکز (DeFi ) متن باز هستند و همه ی تراکنش ها نیز ثبت می شوند به نظر او سرمایه گذاران خرد نسبت به افراد حرفه ای که به دارای منابع بررسی مختلفی هستند در معرض ریسک بیشتر هستند

از دیدگاه او این منطقی نیست که یک سیستم مالی که در آن از سرمایه گذاران بخواهد کدهای پیچیده را تفسیر کنند ساخته شود .

کمیسر کارولین کریشنا همچنین به نگرانی هاش در مورد ارتباط دستکاری بازار و استفاده از نام های مستعار اشاره کرد . زمانی که مشارکت کنندگان بازار به صورت مستعار مشارکت می کنند ردیابی و کاهش دستکاری های ربات ها و تجارت تبانی دشوار می شود . و در این حالت سرمایه گذاران احتمال بیشتری دارد که در معرض ضرر بخاطر دستکاری بازار باشند زیرا سیگنال های عادی مانند حجم معاملات و … غیرقابل اعتماد می شود .

منبع : کوین تلگراف

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.