کمک ۲۵ میلیون دلاری بنیان‌گذار ریپل به دانشگاه مطرح آمریکایی

کمک ۲۵ میلیون دلاری بنیان‌گذار ریپل به دانشگاه مطرح آمریکایی
خلاصه اخبار

بنیان‌گذار و مدیر اجرایی ریپل، کریس لارسن (Chris Larsen)، همسرش لینا لم (Lyna Lam) و بنیاد غیرانتفاعی ریپل‌ورک (Rippleworks)، مقادیری ریپل به ارزش ۲۵ میلیون دلار را به دانشگاه ایالتی سن فرانسیسکو اهدا کردند.

به گزارش سیگنال و به نقل از ارز دیجیتال، دانشگاه در روز جمعه این خبر را اعلام کرد و گفت که این کمک مالی، بزرگ‌ترین پیشکش از نوع دارایی دیجیتالی است که تا کنون به دانشگاهی در ایالات متحده اهدا شده است.

این کمک مالی به کالج تجارت و کسب و کار اختصاص خواهد یافت تا از دانش‌آموزان در تبدیل شدن به افراد تاثیرگذار و نقش‌آفرین در اکوسیستم‌های کارآفرینی فین‌تک محلی و جهانی حمایت شود.

لزلی ای ونگ (Leslie E. Wong)، رئیس دانشگاه ایالتی سن‌ فرانسیسکو گفت:

این هدیه پیشگامانه، کالج تجارت و کسب و کار را به یک مرکز نوظهور، متمایز و وابسته به صنعت در نوآوری و کارآفرینی تجاری تبدیل خواهد کرد.

بر اساس بیانیه‌ای که به صورت جداگانه در روز جمعه توسط کالج تجارت و کسب و کار منتشر شد، این کمک مالی پشتوانه دو جایگاه دائمی جدید در کالج خواهد بود. جایگاه موقوفه‌ی ریپل‌ورکز برای نوآوری و کارآفرینی و جایگاه موقوفه لم-لارسن در فناوری مالی.

در این بیانیه‌ آمده است که این جایگاه‌ها به کالج کمک خواهد کرد تا بر روی زمینه‌هایی همچون کارآفرینی، انکوباسیون تجاری، فناوری‌های مالی و ارزهای دیجیتال تمرکز کند.

طبق این بیانیه، به پاس‌داشت این کمک مالی، دانشگاه در حال برنامه‌ریزی برای تغییر نام کالج تجارت و کسب و کار به کالج خانواده لم است و در انتظار تایید هیئت امنای دانشگاه ایالتی کالیفرنیا است.

دانشگاه این بودجه را از طریق کمپین تامین مالی BOLD Thinking؛ که تا کنون بیش از ۱۳۶ میلیون دلار از هدف ۱۵۰ میلیون دلاری خود را به دست آورده، افزایش داده است.

جان گومس (John Gumas)، رئیس این کمپین می‌گوید:

سرعت این کمپین از انتظارات ما نیز فراتر رفته است، اما هنوز به مبلغ هدف نرسیده‌ایم.

در سال ۲۰۱۴ لارسن در اقدامی به دنبال اهدای ۷ میلیارد دلار توکن XRP به یک خیریه ناشناس بود که باعث ایجاد مناقشاتی شد. دلیل این مناقشات، اهدای بخش زیادی از توکن‌های XRP بود که موسسان ریپل آن را در اختیار داشتند.

ریپل، سومین ارز دیجیتال از نظر حجم بازار سرمایه، در حال حاظر در حدود ۰.۳۶ دلار خرید و فروش می‌شود.

منبع: arzdigital.com

برچسب‌ها