کمک ۱۰ میلیارد ریالی بانک تجارت در گلریزان ستاد دیه

کمک ۱۰ میلیارد ریالی بانک تجارت در گلریزان ستاد دیه
خلاصه اخبار

بانک تجارت در سی و دومین گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند کشور با اهدای ۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی از محل ۵ درصد از ۲ درصد منابع قرض‌الحسنه، حضور موثری در این مراسم داشت.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام ناطق‌نوری و جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها، تعدادی از نمایندگان مجلس و جمع کثیری از خیرین نیکوکار برگزار شد، بانک تجارت ضمن اهدای ۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی از محل ۵ درصد از ۲ درصد منابع قرض‌الحسنه، با برپایی باجه‌ای امکان جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین حاضر در مراسم جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد را فراهم کرد. حجت‌الاسلام ناطق نوری در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه به‌عنوان یک طلبه مبلغ ۵ میلیون تومان به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند کمک می‌کند، گفت: جمع‌آوری کمک برای آزاد کردن زندانیان جرائم غیر‌عمد کاری است که قیمت ندارد.

جهانگیری، رئیس سازمان زندان‌ها نیز با ارائه آماری از زندانیان جرائم غیر‌عمد خواستار حمایت و کمک خیرین به آنها شد و گفت: ١٣ هزار و ۴۶٠ نفر محکومان جرائم غیرعمد در زندان‌ها هستند که ١٠ هزار و ۶١۵ نفر آنها محکومان مالی هستند و ٨٧ درصد از زندانیان جرائم غیرعمد را شامل می‌شوند.

منبع: donya-e-eqtesad.com

برچسب‌ها