بیت کوین به کمترین قیمت سه ماهه اخیر رسید

بیت کوین به کمترین قیمت سه ماهه اخیر رسید

بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی بار دیگر با رنگ قرمز پوشانده شده است و بیت کوین به پایین ترین سطح چند ماهه اخیر سقوط کرده است.

قیمت بیت کوین برای چهار روز متوالی کاهش یافته و از سطح حمایت روانی 35000 دلار عبور کرده است.

طبق گزارش CoinGecko، محبوب‌ترین و بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار طی 24 ساعت گذشته 4.5 درصد کاهش یافت و از سطح حمایت حیاتی عبور کرد و به پایین‌ترین سطح روزانه 33684 دلار رسید.

داده های CoinMarketCap نشان می دهد که ارزش بازار بیت کوین به 657 میلیارد دلار کاهش یافته است. این رقم تا 28 مارس از 900 میلیارد دلار گذشت.

“ترس شدید” برای بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر با قیمت تقریبی 33684دلار به فروش می رسد که در هفته گذشته تقریباً 10 درصد و نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

شاخص ترس و طمع بیت کوین در نتیجه از دست دادن حدود 6000 دلار در تنها چند روز به سطح “ترس شدید” رسید .

Rick Bensignor از Bensignor Investment Strategies در یادداشتی می‌گوید:

«شکست بیت‌کوین در حفظ پشتیبانی کلیدی، احتمال کاهش شدید را افزایش داده است.»

به دلیل افزایش نرخ بهره و تاثیر منفی آن در بازار های مالی بیت کوین نیز عمدتاً از روند نزولی بازارهای سهام پیروی کرده است. در 24 ساعت گذشته، کل بازار ارزهای دیجیتال 4.4 درصد کاهش یافته است.

کیتی استاکتون، شریک مدیریتی Fairlead Strategies، در یادداشتی نوشت: «بیت‌کوین در حال حاضر نشانه‌هایی بر خلاف روند نزولی خود ندارد، اما به نظر می‌رسد بازار سهام برای بازگشت هفته آینده آماده است، که امیدواریم به ارزهای دیجیتال منتقل شود.»

بر اساس گزارش CoinShares، سرمایه گذاران نهادی بیش از یک هفته پیش شروع به فروش وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین کردند. هفته قبل میزان خروج بیت کوین به 133 میلیون دلار رسید که بزرگترین رقم از ژوئن سال گذشته است.

تحلیلگر معروف از ادامه ی ریزش بیت کوین خبر می دهد

کارتر برکستون ورث، بنیانگذار ورث چارتینگ، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین با ۱۳ درصد کاهش به ۳۰ هزار دلار خواهد رسید.

همانطور که قبلاً اشاره شد، آلت کوین ها نیز در ضرر هستند و رنگ قرمز تقریباً بر همه نمودارها غالب است. اتریوم با کاهش روزانه 4.5 درصدی در این روند منفی پیشرو است.

بایننس کوین کاهش قابل ملاحظه ای داشت و در حال حاضر زیر 360 دلار معامله می شود. علاوه بر این، Avalanche، Cardano، Dogecoin، Ripple، Solana، Polkadot، NEAR و Shiba Inu در ضرر هستند.

هفته گذشته، رئیس تحقیقات IntoTheBlock، لوکاس اوتومورو، به فورچون گفت:

«تا زمانی که بازار از تأثیر انقباضات کمی فدرال رزرو و افزایش نرخ بهره بگیرد، من معتقدم که بیت کوین نمی تواند روند صعودی گسترده تری داشته باشد.»

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران