کسب درامد ۶٨ میلیارد ریالی “فملی” در دوره ۴ماهه

کسب درامد ۶٨ میلیارد ریالی “فملی” در دوره ۴ماهه
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت ملی صنایع مس ایران در دوره ۴ ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸، معادل ۶۸ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۲ درصدی را نشان می‌دهد.به گزارش رادیوسهام، شرکت […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت ملی صنایع مس ایران در دوره ۴ ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸، معادل ۶۸ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۲ درصدی را نشان می‌دهد.
به گزارش رادیوسهام، شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایه ۷۸ هزار میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل ۱۷ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.
بررسی امار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره “سنگ سولفور” با تولید ۴ میلیون و ۸۵۴ هزار تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت ملی صنایع مس ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، “کنسانتره مس” با فروش ۲۹ هزار و ۵۶۸ تن در صدر فروش های تیر ماه “فملی” قرار گرفت.
شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه سال جاری، معادل ۶۸ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش ۲ درصدی برخوردار بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها