کدام صرافی ها از ایردراپ لونا پشتیبانی می کنند

کدام صرافی ها از ایردراپ لونا پشتیبانی می کنند
خلاصه اخبار

طبق برنامه ریزی قبلی، راه اندازی بلاک چین جدید Terra که بسیار مورد انتظار بود،…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

طبق برنامه ریزی قبلی، راه اندازی بلاک چین جدید Terra که بسیار مورد انتظار بود، امروز انجام شد. این شبکه اولین بلوک خود را تولید کرده است و انتظار می رود خدمات اضافی به زودی فعال شوند.

تیم Terra امروز آن را در توییتر منتشر کرد تا فاش کند که زنجیره جدید رسماً راه اندازی شده است و در حال تولید بلوک است.

بلوک 1 بلاک چین کاملاً جدید Terra (با chain_id “Phoenix-1”) به طور رسمی در ساعت 06:00 صبح UTC در 28 می 2022 تولید شده است!

این تیم همچنین فاش کرد که کاربران در حال حاضر می‌توانند «چندین کار» را با LUNA نقد خود انجام دهند، مانند استیک کردن آن در اعتبارسنجی‌های مورد ترجیح، کسب پاداش، شرکت در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی و غیره.

همچنین شایان ذکر است که این یک بلاک چین جدید است و نه یک فورک، بنابراین، برنامه‌های غیرمتمرکز از زنجیره کلاسیک باید مجدداً روی برنامه جدید راه‌اندازی شوند.

با این اوصاف، یکی از فوری ترین سوالاتی که بسیاری از مردم درگیر آن هستند این است که آیا صرافی های متمرکز و ارائه دهندگان خدمات از airdrop پشتیبانی می کنند یا خیر.

پلتفرم‌های متعددی وجود دارند که قبلاً اعلام کرده‌اند، و این پلتفرم‌ها عبارتند از: Huobi، Binance، KuCoin، Bitrue، FTX، Bitfinex، GateIO، ByBit، Nexo و غیره.

شایان ذکر است که دارندگان بخشی از ایردراپ خود را در حال حاضر دریافت خواهند کرد و مابقی در مدت زمان معینی واگذار خواهد شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.
منبع:cryptopotato