کدام سکه بالاترین سود را نصیب خریداران کرد؟

کدام سکه بالاترین سود را نصیب خریداران کرد؟

به گزارش سیگنال به نقل از خبر آنلاین،

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی که بازار ارز و سکه روز پنجشنبه با افزایش قابل توجه قیمت ها به کار خود پایان دادند، بررسی‌ها نشان می‌دهد خریداران سکه تمام بهار در یک هفته اخیر بالاترین سود را از آن خود کرده‌اند.

 بر اساس این گزارش قیمت سکه طرح قدیم و طرح جدید در بازار نزدیک به 500 هزار تومان را داراست. در هفته‌ای که گذشت نرخ سکه تمام بهار طرح جدید افزایشی برابر با یک میلیون و صد هزار تومان و نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم افزایشی برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان را تجربه کرده است.

 بر این اساس قیمت سکه طرح جدید از 13 میلیون و 250 هزار تومان در ابتدای هفته به 14 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است و قیمت سکه طرح قدیم نیز از 12 میلیون و 650 هزار تومان به 13 میلیون و 850 هزار تومان افزایش یافت.

سکه

 در بازار البته برخی صرافان از رسیدن قیمت ها به 15 میلیون تومان نیز خبر می‌دادند اما بهای اعلامی سایت اتحادیه در پایان ساعت کاری روز پنجشنبه این اعداد را نشان می داد. از سوی دیگر قیمت نیم سکه نیز با رشد یک میلیون تومانی از 7 میلیون و 200 هزار تومان به 8 میلیون و 200 هزار تومان رسید و قیمت هر قطعه ربع سکه از 4 میلیون و 200 هزار تومان به 5 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافته است. رشد قابل توجه قیمت ربع سکه و نیم سکه البته به دلیل افزایش قابل توجه تقاضا برای این سکه هاست. سکه گرمی نیز با افزایش 400 هزار تومانی از 2 میلیون و صد هزار تومان به دو میلیون و پانصد هزار تومان رسید.

فعالان بازار می‌گویند حباب سکه تحت تاثیر رشد قابل توجه قیمت ها بیشتر شده است. به عبارتی تقاضا برای خرید قطعات کوچک سکه با رشدی قابل توجه روبروست و بالا رفتن قابل توجه قیمت‌ها نیز تحت تاثیر این تقاضا است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.