کدال‌نگر ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۰/ رشد ۱۶۸درصدی سیدکو

کدال‌نگر ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۰/ رشد ۱۶۸درصدی سیدکو

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ کدال‌نگر 17 اردیبهشت 1400 به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«شجم»: افزایش سرمایه 45درصدی شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید از مبلغ 4,500,000 میلیون ریال به‌مبلغ 6,500,000 میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ 1400/02/15 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«وحافظ»: حسابرس افزایش سرمایه 1130درصدی بیمه حافظ از محل آورده نقدی سهامداران را تایید کرد.

اطلاعیه‌ها

«گروه توسعه مالی مهر آیندگان»: شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اعلام نمود 2000 میلیارد تومان اوراق اجاره به منظور سرمایه گذاری درسهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرابورس منتشر می کند.

«ونوین»: بانک اقتصاد نوین اعلام نمود در تاریخ‌های مزایده‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین و بیمه نوین هیچ خریداری جهت رقابت وجود نداشت و هیچ خریداری حصه نقدی جهت حضور در رقابت را نیز پرداخت نکرده بود.

«کماسه»: شرکت تامین ماسه ریخته گری اعلام نمود طبق بررسی مجدد صورت پذیرفته توسط کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری صرفاً حدود 19083مترمربع از ملک به شماره سند 29 فرعی از 20 اصلی قطعه 2 تفکیکی که در نقشه پیوست نامه به رنگ قرمز مشخص گردیده دارای آثار تاریخی بوده و هرگونه اقدام عمرانی، ساخت و ساز و دیوارکشی در محدوده مورد نظر نیاز به انجام مطالعات باستان شناسی دارد. شایان ذکر است طبق نامه فوق الذکر، در باقیمانده اراضی شرکت شواهد تاریخی وجود نداشته و تغییر کاربری در آنها بلا مانع است. مراتب جهت استحضار و اطلاع به عموم سهامداران تقدیم می گردد.

«حبندر»: شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر از کاهش بدهی ناشی از ابلاغ نتیجه کارشناسان منتخب کارفرما برای قرارداد لایروبی سال چهارم بنادر شمالی به مبلغ 16میلیارد تومان خبر داد. همچنین این شرکت اعلام نمود در مناقصه اجاره یک فروند یدک کش جهت حمل محمولات دریایی بین بوشهر و خارک و بالعکس وسایر جزایر و بنادر خلیج فارس و دریای عمان به مدت دوسال به عنوان نفر اول مناقصه برنده اعلام شد.

«لردگان»: شرکت کود شیمیایی اوره لردگان اعلام داشت، بخشی از فعالیت‌های شرکت به دلیل ضعف موجود در ساختار کمپرسور دی اکسید کربن واحد اوره متوقف شده است.

«وبملت»: بانک ملت اعلام نمود پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ابلاغ نرخ و نحوه تسعیر اقلام پولی دارایی ها و بدهی به منظور اعمال در دفاتر بانک و تهیه صورتهای مالی، مبلغ 190,000ریال برای هر یورو و مبلغ 159,000ریال برای هر دلار آمریکا و سایر اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به یورو در پایان اسفند ماه 1399 تعیین گردیده است . با توجه به وضعیت باز ارزی این بانک اثر با اهیمت بر ترازنامه و صورت سود و زیان خواهد داشت.

«دقاضی»: شرکت داروسازی شهید قاضی اعلام نمود با توجه به اخذ مجوز افزایش قیمت های جدید از سوی سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فروش شرکت نسبت به آخرین پیش بینی 17درصد افزایش نشان میدهد.

«رتاپ»: بانک پارسیان در پی تعیین نرخ تسعیر ارز در اصلاحیه ای اعلام نمود با توجه به وضعیت مثبت باز ارزی بانک حدود 332میلیون دلار در تاریخ 1399.12.30 و همچنین با اعمال نرخ های قید شده در بخشنامه فوق الذکر و لحاظ هزینه مطالبات مشکوک الوصول و مالیات متعلقه، قطعاً بانک با افزایش درآمد مواجه خواهد گردید که تعیین آثار واقعی آن بر صورت سود و زیان بانک، مستلزم تکمیل فرآیند تهیه صورت‌های مالی بانک و حسابرسی آن و نیز رسیدگی مقامات مالیاتی خواهد بود.

گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«غشاذر»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در 12 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 130ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 55درصدی داشته است. سود ناخالص در این دوره با 39درصد رشد به 44میلیارد تومان و سود خالص به 16میلیارد تومان رسید.

«سیدکو»: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان در 12 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 1063ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد 168درصدی داشته است.

«حفاری»: شرکت حفاری شمال در فروردین 1400 بیش از 100میلیارد تومان درآمد کسب نمود. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت در مدت 1 ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 304درصد رشد داشته است.

«دابور»: شرکت داروسازی ابوریحان در 12 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 3754ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 69درصدی داشته است.

«داسوه»: شرکت داروسازی اسوه در 12 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 1535ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 26درصدی داشته است.

«ثامان»: شرکت سامان گستر اصفهان در 6 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 95ریال زیان محقق کرد.

«خموتور»: شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در 12 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 451ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 268درصدی داشته است.

«زملارد»: شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در 12 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 813 ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 35درصدی داشته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.