«کتوکا» برای هرسهم ۱۲۴۹ ریال سود محقق کرد

«کتوکا» برای هرسهم ۱۲۴۹ ریال سود محقق کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد برای هرسهم یک هزار و ۲۴۹ریال سود محقق کرده است.  شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را اعلام کرد. این شرکت در دوره مورد […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد برای هرسهم یک هزار و ۲۴۹ریال سود محقق کرده است. 

شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را اعلام کرد. این شرکت در دوره مورد گزارش برای هرسهم یک هزار و ۲۴۹ریال سود محقق کرده است.

کتوکا” سود عملیاتی این دوره را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۳۴۰درصدی مبلغ ۲۵۳میلیارد ریال و سود خالص را با رشد ۳۶۶درصدی مبلغ ۱۸۷میلیارد ریال اعلام کرد.

سود انباشته این شرکت نسبت به مدت مشابه با رشد ۴۳درصدی مبلغ ۳۳۵میلیارد ریال منتشر شده است.

در اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام شده است که قصد دارد بهای تمام شده با تنظیم قرارداد های میان مدت با تأمین کنندگان داخلی را کاهش دهد و همچنین وارد بازارهای جدید شود. از سوی دیگر توسعه محصولات و خدمات جدید از طریق تقویت واحد کنترل کیفیت و استفاده از نیروهای جدید، ترکیب بهینه مواد اولیه برای کاهش نرخ و همچنین بازنگری نقشه استراتژیک جهت اهداف و برنامه ریزی زمان و فروش بیشتر جهت افزایش ثروت سهامداران را در دستور کار دارد.

«کتوکا» قرار است طرح توسعه منطقه ویژه هرمزگان را تکمیل کرده و به ترکیب جدید تولید جهت کاهش بهای تمام شده محصولات دست یابد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها