کتاب «یک معامله خوب» به کتابخانه سازمان بورس رفت

کتاب «یک معامله خوب» به کتابخانه سازمان بورس رفت
خلاصه اخبار

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت، صنعت معامله‌گری رشد فزآینده‌ای یافته، به طوری که بسیاری از افراد به امید کسب درآمد و ثروتمند شدن به معامله‌گری روی آوردند. در این میان، افرادی هستند که شرکت‌هایی تاسیس می‌کنند و معامله‌گران را گرد خود می‌آورند تا برایشان معامله‌گری کنند.

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه

پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، کتاب «یک معامله خوب: نگاهی به درون دنیای فوق العاده رقابتی معامله‌گری اختصاصی» نوشته مایک بلافیور ترجمه رضا رنجبر توسط موسسه کتاب مهربان نشر در 368 صفحه منتشر شده است. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های معامله‌گری اختصاصی فعالیت‌های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند و از سراسر دنیا معامله گران را به مجموعه خود اضافه می کنند.

«مایک بلافیور» فارغ التحصیل دانشکده حقوق از دانشگاه کنتیکت و موسس شرکت معامله گری «اس ام بی کپیتال» است. او در این کتاب نگاهی به دنیای درون شرکت‌های معامله‌گری می‌اندازد و داستان ها و مثال هایی از برخی معامله‌گران و نحوه به دست آوردن و از دست دادن ثروت‌های باورنکردنی را بیان می‌کند.

با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم معامله‌گری موفق مستلزم تلاش زیاد، انعطاف‌پذیری، سازگاری، نظم، درون‌نگری مداوم و شجاعت برای به چالش کشیدن خود است. یاد می گیریم به جای کپی کردن استراتژی های معامله‌گران فوق ستاره، بر سیستم معاملاتی خود متمرکز شوید و استراتژی های خود را توسعه دهیم.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از 6055 عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، 5079 عنوان کتاب فارسی، 2653 عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 64 عنوان نشریه تخصصی و 7764 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل 81 مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایتhttp://http://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه و یا با شماره تلفن 84083191 تماس بگیرند.

آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه 4.