خوشحالی جامعهٔ کریپتو از سقوط سهام نتفلیکس

خوشحالی جامعهٔ کریپتو از سقوط سهام نتفلیکس

بازار سهام با کاهش ۲۵ درصدی قیمت سهام نتفلیکس (NFLX) بار دیگر باعث شد ارزهای دیجیتال باثبات قیمتی جلوه کنند.

خبری که جرقه سقوط چشمگیر نتفلیکس را زد، گزارش روز سه‌شنبه این شرکت بود که در سه ماهه اول سال 2022 تعداد 200000 مشتری را از دست داده است و پیش‌بینی می‌کند که در این سه‌ماهه دو میلیون مشترک دیگر را از دست خواهد داد این اولین باری است که این شرکت از سال 2011 تعداد کاربران از دست داده‌ی خود را محاسبه می‌کند.

سرمایه‌گذاران به این کاهش قیمت سهام NFLX که باعث شد قیمت‌ها به پایین‌ترین حد سالانه 258.90 دلار سقوط کنند واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید
پامپ و دامپ چیست؟

این کاهش قیمت باعث خوشحالی جامعه کریپتو شده است که مدت‌هاست با انتقاد سرمایه‌گذاران سنتی مبنی بر اینکه کریپتو بیش از حد نوسان دارد، مواجه شده است.

بنجامین کوئن، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و مجری کانال یوتیوب Into the Cryptoverse، امروز در توییتی به 622000 دنبال‌کننده خود نوشت که سقوط NFLX به او یادآوری می‌کند که چگونه سهام شبیه کریپتو شد، نه برعکس.

قیمت سهام NFLX در سال 2022 نسبت به بیت کوین (BTC) عملکرد بدتری داشته است به طوری که از اول ژانویه 2022 که سهام نتفلیکس در اوج خود یعنی 597.37 دلار بود، 57 درصد از ارزش خود را دست داده است اما بیت کوین از ابتدای سال 2022 از قیمت 46319 دلار به 41288 دلار رسیده است و در کل 11 درصد کاهش‌یافته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها