کاهش چشمگیر حق بیمه و افزایش خسارت پرداختی “ومعلم”

کاهش چشمگیر حق بیمه و افزایش خسارت پرداختی “ومعلم”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، حق بیمه صادره بیمه معلم در آبان ماه نسبت به مهر ماه کاهش یافته است اما خسارت پرداختی افزایش یافته است.   بیمه معلم در آبان ماه به ملغ ۱۰۱ میلیارد تومان حق بیمه صادره کرده است و همچمیم کبغ ۲۲۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده است. […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، حق بیمه صادره بیمه معلم در آبان ماه نسبت به مهر ماه کاهش یافته است اما خسارت پرداختی افزایش یافته است. 

 بیمه معلم در آبان ماه به ملغ ۱۰۱ میلیارد تومان حق بیمه صادره کرده است و همچمیم کبغ ۲۲۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده است. بنابراین در آبان ماه بیش از حق بیمه صادره دریافتی، خسارت پرداخت نموده است. همچنینی ومعلم در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ مبلغ یک هزار و ۴۲۳ میلیارد تومان حق بیمه صادر نموده و مبلغ ۹۴۵ میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده‌اند. بنابراین وضعیت حق بیمه صادره و خسارت پرداختی در دوره ۸ ماهه شرایط بهتری نسبت به آبان ماه دارد. ومعلم در دروه ۸ ماهه ۴۷۸ میلیارد تومان بیشتر از خسارت پرداختی حق بیمه صادر نموده است.

کاهش حق بیمه صادره و افزایش خسارت پرداختی ومعلم در آبان ماه

ومعلم در آبان ماه نسبت به مهر ماه حق بیمه کمتری صادر کرده است. ومعلم در مهر ماه مبلغ ۱۲۹ میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده است که در آبان ماه به ۱۰۱ میلیارد تومان رسیده است. بنابراین حق بیمه صادر وملعم ۲۸ میلیارد تومان کاهش یافت.

ومعلم درآبان ماه مسبت به مهر ماه خسارت بیشتری پرداخت نموده است. ومعلم در مهر مهر ماه مبلغ ۱۵۶ میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده است و در آبان اه به ۲۲۴ میلیارد تومان رساند.

نسبت خسارت پرداختی به حق بیمه صادره ومعلم در حال رشد است.

با توجه به تغییرات حق بیمه صادره و خسات پرداختی نسبت خسارت پرداختی ومعلم در آبان ماه  شرایط نامناسبی نامناسبی است به طوری که این نسبت در مهر ماه ۱٫۲ است و در آبان ما به ۲٫۲ رسیده است. در واقع این نیست بازگو کننده مدیریت ریسک  و مدیریت منابع شرکت را نشان می‌دهد که در آبان ماه بیش از ۲ برابر حق بیمه صادره، خسارت پرداخت نموده است.

نسبت خسارت پرداخت به حق بیمه صادره ومعلم از خرداد ماه در حال رشد است. به عبارتی ومعلم بیشتر از طی دوره‌های ماهانه حق بیمه صادر تماید

بررس دوره ۸ ماهه حاکی از آن است که میانگین نسبت خسارت پرداختی به حق بیمه صادره ۲٫۲ است.

افزایش حق بیمه صادره و خسارت پرداختی در دوره ۸ ماهه

حق بیمه صادره ومعلم در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. حق بیمه صادره در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد افزایش یافته است و به ۱۴۲۳ میلیارد تومان رسیده است.

همچنین خسارت پرداختی ومفلم در دوره یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۹% افزایش بافته است و به ۹۴۵ میلیارد تومان رسیده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها