کاهش رتبه EOS در سایت وایس (Weiss)؛ این ارز دیجیتال متمرکز است!

کاهش رتبه EOS در سایت وایس (Weiss)؛ این ارز دیجیتال متمرکز است!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

سایت رتبه بندی ارزهای دیجیتال وایس (Weiss Crypto Ratings) گویای کاهش رتبه EOS است. وایس با اشاره به متمرکزسازی این پروژه، از آن به عنوان دلیل اصلی سقوط EOS نام برده است.

کاهش رتبه EOS به -C توسط وایس

پلتفرم رتبه بندی ارزهای دیجیتال وایس علیرغم پیش بینی های خوش بینانه گذشته، رتبه EOS را از درجه B به -C تنزل داد. دلیل اصلی این امر، تاثیر دارندگان بزرگ این توکن بود که می‌توانند در خصوص منابع این شبکه تصمیم بگیرند.

وایس در توییتر نوشت:

ما به کارها و تفکراتی که وارد پروژه EOS شده اند احترام بسیار زیادی قائل هستیم. اما مدل کار رتبه بندی ارزهای دیجیتال وایس بر اساس نظرات شخصی نیست بلکه طبق داده ها است و این داده ها هستند که منجر به تنزل درجه EOS از B به -C شده است.

سرعت بلاک چین EOS از این ویژگی حاصل می‌شود که فقط دارای ۲۱ بلاک فعال است و اطلاعات تراکنش ها را در این بلاک ها قرار می‌دهد. بنابراین، انتشار آخرین وضعیت دفترکل توزیع شده در مقایسه با بیت کوین اطلاعات تراکنش ها به بیش از ۹۳۰۰ نود ناشناس ارسال می‌شود، بسیار آسانتر است.

قوانین EOS نیز نکات ویژه ای برای مسدود کردن حساب ها دارد. این ویژگی برای مواقع هک شبکه بسیار مفید است اما به این معنا نیز می‌باشد که می‌توان تراکنش ها را به طور متمرکز سانسور کرد.

تمرکز منابع در اختیار افراد محدود به این معنا است که نهنگ ها می‌توانند در خصوص اختصاص دادن این منابع به موارد مختلف تصمیم بگیرند. این موضوع یکی از دلایل انتشار سریع توکن ایداس (EIDOS) و در اختیار گرفتن تقریبا تمام تراکنش های شبکه EOS است.

امکان فعالیت های کاذب و میزبانی از توکن های بلااستفاده

شبکه EOS همانند شبکه های قدیمی نظیر BitShares و Steemit است. این شبکه ها نشان داده اند که نهنگ ها می‌توانند تاثیر کلانی بر شبکه داشته باشند و فقط دو نود می‌توانند میلیون ها تراکنش رایگان ارسال کنند.

سایر شبکه ها نظیر لیسک (LSK) نشان داده اند که فرایند انتخاب نمایندگان منجر به این می‌شود که قدرت در دستان چند نماینده برتر قرار گیرد. تمام این نمایندگان می‌توانند به یکدیگر رای دهند بدون آنکه حتی نیازی به رای کاربران وجود داشته باشد.

قیمت EOS با کاهش تدریجی از اواسط سال، از ۶ به ۲.۷۵ دلار رسیده است. اکثر افزایش قیمت کسب شده توسط این کوین در سال ۲۰۱۹ از دست رفته است و در حال رسیدن به کف قیمتی است که از بازار نزولی سال ۲۰۱۸ بی سابقه می‌باشد.

طبق گزارش Blocktivity، شبکه EOS بیش از ۴۳ میلیون تراکنش در روز انجام می‌دهد.

اکثر این تراکنش ها متعلق به صدور توکن های ایداس است، در حالی که سایر تراکنش ها مربوط به برنامه های غیرمتمرکز می‌باشد. EOS هم چنین متهم به این موضوع شده است که اکثر برنامه های غیرمتمرکز آن توسط ربات ها بازدید می‌شود و آمار جعلی ایجاد می‌کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.