کالوین آیر ۶۲ درصد هش ریت بیت کوین SV را در اختیار دارد!!

کالوین آیر ۶۲ درصد هش ریت بیت کوین SV را در اختیار دارد!!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

اپراتور استخر ماینینگ تال (Taal) شایعات مبنی بر اینکه کالوین آیر (Calvin Ayre) سهامدار عمده این شرکت است را تایید کرد. تال اخیرا به دلیل پروپوزال ماینر بیت کوین کش، از ماینینگ بیت کوین کش به ماینینگ بیت کوین SV تغییر موضع داده است.

آیا می‌خواهید ۵۰,۰۰۰ دارایی ابری غیرفعال بخرید؟

تال در تاریخ ۱۷ فوریه توافقنامه خرید دارایی بین این شرکت و ۳ شرکت وابسته به آیر را اعلام کرد. این شرکت ها بیش از ۵۰,۰۰۰ واحد محاسبات ابری غیرفعال واقع در آمریکا را ارائه می‌دادند.

مجموع ارزش این دارایی ها تقریبا ۴,۰۹۳,۳۷۴ دلار گزارش شد که قرار شد شرکت تال با صدور سهام مشارکت بدون رای (NVPS) هزینه آن را پرداخت کند.

در این گزارش خاطرنشان شد که آیر نیز در حال حاضر سهام قرضه قابل تبدیل در اختیار دارد که در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ به سهام رایج تال تبدیل خواهد شد.

پس از این تاریخ، NVPS مشمول این توافقنامه قرار خواهد گرفت که اگر سهام آیر به کمتر از ۴۰ درصد برسد، NVPS به سهام رایج تا ۴۵ درصد سهام تبدیل خواهد شد.

۶۲ درصد هش ریت بیت کوین SV در اختیار آیر

طبق گزارش امروز بیت کوینیست، شایعاتی مبنی بر این موضوع وجود داشته است که آیر مدتی است در شرکت تال سرمایه گذاری کرده است، هرچند این شایعات پیش از این تایید نشده بود.

آیر توییت کرده است که شرکت تال در حال همکاری با nChain بر روی ساختار ماینینگ نسل بعد است. تغییر موضع تال از ماینینگ بیت کوین کش به بیت کوین SV نیز باعث ایجاد سوالاتی شده بود که ممکن است آیر پشت این تصمیم باشد.

در این گزارش تایید شد که آیا حداقل تا زمانی که تمام ۴ میلیون دلار NVPS را مبادله نکند، دارایی های او در شرکت تال بین ۴۰ الی ۴۵ باقی خواهد ماند.

آیر با سرمایه گذاری در شرکت هایی نظیر nChain و تال خود را در جایگاهی قرار داده است که سهم عمده ای در سه استخر ماینینگ بزرگ بیت کوین SV دارد. کوین گیک (Coingeek)، تال و SVPool مجموعا بیش از ۶۰ درصد هش ریت بیت کوین SV را تحت کنترل خود دارند.

۵۰,۰۰۰ دارایی ابری غیرفعال حقیقت دارد؟

احتمالا بسیار مشتاق هستید که بدانید که شرکت تال در خصوص این ۵۰,۰۰۰ واحد محاسبات ابری غیرفعال چه برنامه ای دارد؟

طبق این گزارش، تال این واحدها را با محتوای خود به روزرسانی خواهد کرد و با روش های خود بهبود خواهد بخشید. می‌توان اینطور در نظر گرفت که این اقدام باعث فعال شدن مجدد واحدها خواهد شد، به طوری که از زیرساخت بلاک چین و عملیات های آتی تال پشتیبانی خواهند کرد.

تال گفته است که در نظر دارد تا خدمات تخصصی بر بستر بلاک چین قابل اعتماد به شرکت هایی که به حجم زیاد تراکنش ها نیاز دارند ارائه دهد. تال برنامه ریزی کرده است تا این دارایی ها را پس از هاوینگ اجرا کند تا از ثبات شبکه اطمینان حاصل کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.