کارگزار ناظر سهام عدالت خود را پیدا کنید

کارگزار ناظر سهام عدالت خود را پیدا کنید
خلاصه اخبار

هر متقاضی برای فروش سهام عدالت خود باید از خدمات یک کارگزار استفاده کند که این کارگزار با عنوان کارگزار ناظر سهام عدالت شناخته می‌شود. شما با اولین ورود به سامانه سهام عدالت یک کارگزاری و ثبت نام در آن عملا این کارگزاری را به عنوان ناظر سهام عدالت خود انتخاب می‌کنید.

به گزارش سیگنال، هر متقاضی برای فروش سهام عدالت خود باید از خدمات یک کارگزار استفاده کند که این کارگزار با عنوان کارگزار ناظر سهام عدالت شناخته می‌شود. شما با اولین ورود به سامانه سهام عدالت یک کارگزاری و ثبت نام در آن عملا این کارگزاری را به عنوان ناظر سهام عدالت خود انتخاب می‌کنید. حال با توجه به اینکه عده زیادی از افراد از این موضوع اطلاع نداشتند و بعد از گذشت مدتی نام این کارگزار را فراموش کرده بودند از روز گذشته شرکت سرمایه گذاری مرکزی از طریق سامانه پشتیبانی خود امکان دسترسی به نام کارگزار ناظررا ایجاد کرده است.

شما می‌توانید برای دسترسی به نام کارگزار ناظر سهام عدالت خود؛ بعد از تماس با شماره 1569 عدد 1 را انتخاب کنید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود که کد ملی خود را وارد کنید و کلید # را فشار دهید. بعد از انتخاب این کلید نام کارگزار ناظر شما اعلام می‌شود. با توجه به ارسال کلیه اطلاعات مربوط به وضعیت درخواست‌ها، شماره شبا و وضعیت واریزی ها به کارگزارها از این پس پاسخگویی به این سوالات توسط کارگزار ناظر هر شخص انجام می‌شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.