کارگران خسارت دیده سیل سیستان و بلوچستان بیمه بیکاری می‌گیرند

کارگران خسارت دیده سیل سیستان و بلوچستان بیمه بیکاری می‌گیرند

به گزارش سیگنال به نقل از ایرنا،

به گزارش  روز یکشنبه وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، «حجت میرزایی» گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لحظه  وقوع سیل در استان‌ سیستان وبلوچستان دستور داد تا تمام امکانات  این وزارتخانه برای تامین نیازهای هموطنان  آسیب دیده از سیل در اختیار آنان قرار گیرد.

وی تصریح کرد : تمامی کارگران بیمه پرداز مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که در اثر سیل، بنگاه‌های اقتصادی و کارگاه‌های آنها آسیب دیده، تا زمان  بازسازی،  رفع مشکل و بازگشایی کارگاه برای دریافت مقرری بیمه‌بیکاری،  بدون نیاز به داشتن سابقه پرداخت حق بیمه، با رعایت سایر شرایط مقرر می‌توانند مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند.

میرزایی افزود: براساس تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارگروهی ویژه برای پیگیری مشکلات هموطنان آسیب دیده از سیل  استان تشکیل شده است .

به گفته «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان سیلاب ۲۰ تا ۲۲ دی ماه در این استان سبب بروز خسارت بیش‌از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف زیربنایی، کشاورزی و واحدهای مسکونی منطقه شده است.

 

 
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.