کاربران خبرآنلاین: چرا «نخریدن» دردی از بازار خودرو حل نکرد؟

کاربران خبرآنلاین: چرا «نخریدن» دردی از بازار خودرو حل نکرد؟

به گزارش سیگنال به نقل از خبر آنلاین،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر چند مسوولان شرکت‌های بزرگ خودروساز انتظار داشتند با قواعد و قوانین پیش‌بینی شده در پیش فروش خودرو بازار با وضعیتی عادی‌تر روبه‌رو شود، اما روند افزایشی قیمت‌ها در بازار همچنان تداوم یافته است.

برخی نیز با توصیه به نخریدن در تلاش هستند بازار را مدیریت کنند. این رشد فزاینده قیمت در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار با مشتریان محدودی روبه‌روست.

در همین زمینه کاربران خبرآنلاین دیدگاه‌های جالبی داشتند. در نظرخواهی‌ای که تحت عنوان «راهکار پیشنهادی شما برای حل مشکل بازار خودرو چیست؟» منتشر شده بود، یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «نخریدن.»

کاربر دیگری اما عنوان کرد: «نخریدن مشکلی رو حل نمی‌کنه. باید در هر شهری یک مرکز باشه تعیین قیمت کنه. مثلا بگه تیبا 50 میلیون بالاتر تخلف و کسی که بالاتر معامله کنه، بازداشت می‌شه. پراید مدل 90 رو اعلام کنند 15 میلیون و هر جا رقم بالاتر دادند، زنگ بزنید طرف رو بازداشت کنیم. این‌طوغری باید ضربتی جلوی کار ایستاد. اگه جلوی هزار نفر گران‌فروش رو بگیرند و بازداشت کنند، قیمت میاد پایین اگه سفت و محکم مبارزه کنند.»

کاربر دیگری تصریح کرد: «ما نخریم جا برای بقیه باز می‌شه که بیشتر بخرن و چند برابر قیمت به خودمون بفروشند.»

یکی از کاربران خبرآنلاین یادآور شد: «جواب من به این سوال بسیار کلی است. به نظر من باید مقابل موج تورم ایستاد. والا نمی‌شه قیمت خودرو را کنترل کرد، اما قیمت مسکن بره بالا یا قیمت مسکن را مهار کرد، اما قیمت سکه و طلا بره بالا. قیمت‌ها در اثر رشد تورم در حال افزایش هستند و باید این قیمت مهار شود.»

کاربری نوشت: «تنها راه، ایجاد شفافیت است.»

کاربر دیگری عنوان کرد: «بازار خودرو به دلیل مشکل ذاتی این بازار با بحران روبه‌رو نیست. وقتی این بازار شده محل سرمایه‌گذاری، طبیعی است که با مشکل روبه‌رو شود.»

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • بهترین راهکار برداشتن عوارض گمرکی است بابت خودروهایی که از چین وارد میشود.