کاربران خبرآنلاین: بیت‌کوین و ارزهای دیجیتالی متعلق به آینده هستند

کاربران خبرآنلاین: بیت‌کوین و ارزهای دیجیتالی متعلق به آینده هستند

به گزارش سیگنال به نقل از خبر آنلاین،

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها اخبار متعددی در خصوص استخراج ارز مجازی در ایران به گوش می‌رسد.

برخی گزارش‌ها دلالت بر آن دارد که استخراج ارزهای مجازی زمینه را برای کمبود برق ایجاد کرده است، سخنگوی صنعت برق استفاده غیرمجاز از برق را برای استخراج بیت کوین تایید کرده است .
کاربران خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که استخراج ارزهای مجازی چه تاثیری بر اقتصاد جامعه دارد و راهکار صحیح و قانونی استفاده از این ارز بین‌المللی چیست؟ پاسخ های متنوعی داده‌اند . برخی با تاکید بر اینکه این ارز ارز آینده است و نمی توان حلا در مورد آن نظر داد ، از ماهیت ارز دیجیتال اظهار بی اطلاعی کرده‌اند.

کاربری به نام یونس اما تاکید کرده است: من به عنوان کسی که بیشتر از دو سال هست در این حوزه فعالیت دارم، می گویم ارزهای دیجیتال به علت محدودیتی که دارند، روز به روز قیمت و ارزششون بالاتر خواهد رفت . این ارزها قابلیت پیگیری مبدا و مقصد و .. را ندارند و برای کشوری مثل ایران که تحریم هست بهترین گزینه تبادلات مالی هستند چون هیچکس نمیدونه مبلغی که منتقل میشه از کجا به کجا میره. در کل برای ایران راه نجات است.

 کاربری دیگری به نام احسان نیز گفته است: بیت کوین احتمالا سهم مهمی در آینده نظام پولی دنیا خواهد داشت. و براساس یک سیستم کاملا محکم و ضدتورم طراحی شده و پشتوانه آن اعتماد و حمایت مردم در سراسر دنیاست. و از آنجا که هیچ بانک و قدرت متمرکزی نمی تواند در عرضه بی رویه آن دخل و تصرف کند می تواند از ارزهای فیات جذاب تر و قدرتمند تر باشد. پس جوامعی که زودتر به سراغ ارزهای دیجیتال بروند در آینده بسیار جلوتر خواهند بود.

 بخش مهمی از کاربران اما از ماهیت این ارز بی اطلاعی کرده و تاکید دارند بهره بردارن تنها منتفعان اصلی هستند و بی برقی و آلودگی هوا نتیجه استخراج بیت کوین است.