ژائو ادعا می کند هیچ یک از رمزارزهای خود را نفروخته است

ژائو ادعا می کند هیچ یک از رمزارزهای خود را نفروخته است
خلاصه اخبار

با وجود آشفتگی در بازار، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بایننس، همچنان رمزارزهای…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

با وجود آشفتگی در بازار، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بایننس، همچنان رمزارزهای خود را نگهداری می کند.

مدیرعامل بایننس در توییت اخیر خود، فاش کرده است که برای نشان دادن اعتقاد قوی اش، هیچ یک از بیت کوین ها یا بایننس کوین های خود را نفروخته است.

طبق داده‌ های ارائه شده توسط CoinGecko، قیمت دو رمزارز فوق‌الذکر، 70.85 درصد و 65.86 درصد نسبت به اوج تاریخی خود کاهش یافته اند.

در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در سال 2021، ژائو ادعا کرد که در سال 2014 (1393) پس از فروش خانه خود، بیت کوین خریداری کرده است. قیمت بیت کوین مدت کوتاهی پس از خرید از 600 دلار به 200 دلار کاهش یافت، اما او در آن زمان سکه های خود را نفروخت. با وجود این واقعیت که بزرگترین رمزارز چندین دوره رونق و رکود را پشت سر گذاشته است، مدیر عامل بایننس توانسته است بیشتر ذخیره اولیه بیت کوین خود را حفظ کند.

ژائو همچنین گفت که بایننس کوین، رمزارز اصلی برترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، اکثریت ارزش دارایی های خالص او را در آن زمان نشان می‌ داد. جدای از آن، او یک سهامدار «با حجم خوبی» در صرافی نیز است.

بر اساس شاخص میلیاردرخای بلومبرگ، ژائو 18.7 میلیارد دلار دارایی دارد که او را هفتاد و هفتمین فرد ثروتمند روی کره زمین می کند. دارایی خالص او به دلیل وضعیت وخیم بازار ارزهای دیجیتال، 77 میلیارد دلار کاهش یافته است. ژائو همچنین پیش‌بینی کرد که مایکل سیلور، مدیر عامل مایکرو استراتژی، که شرکتش در حال حاضر به دلیل کاهش قیمت بیت‌ کوین ضررهای زیادی را متحمل شده است، سود خوبی در آینده خواهد داشت.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: u.today