چگونگی پرداخت هزینه نسخه الکترونیک بیمه‌شدگان تامین اجتماعی

چگونگی پرداخت هزینه نسخه الکترونیک بیمه‌شدگان تامین اجتماعی

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاین، علی محمدی اظهار داشت: هزینه نسخ الکترونیکی داروئی بیماران تامین اجتماعی به صورت برخط به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود. 

وی با بیان اینکه طرح نسخه الکترونیک در سطح کشور از سوی تامین اجتماعی به لحاظ شیوع کرونا و اجرای برنامه‌های عملیاتی گسترش یافته است، اظهار داشت: بعلت تامین نیاز مالی داروخانه‌های طرف قرار داد در سطح کشور و ارائه خدمات دارویی به بیمه‌شدگان این سازمان، هزینه دارویی نسخ الکترونیکی به صورت برخط پرداخت می‌شود. 

محمدی تصریح کرد: داروخانه‌های طرف قرارداد می‌بایست به علت محدودیت زمانی، نسخ الکترونیکی ارائه شده را تا ساعت 24 همان روز در سامانه تکمیل یا حذف نمایند تا هزینه آن به حساب داروخانه واریز شود. داروخانه‌های طرف قرارداد باید در اسرع وقت شماره شبا از بانک رفاهاخذ و به واحد خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین اجتماعی ارائه نمایند. 

 

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”bank”} /–>