“چکارن” در هر سهم خود از زیان به سود رسید

“چکارن” در هر سهم خود از زیان به سود رسید
خلاصه اخبار

شرکت کارتن ایران در دوره سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۵۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ رشد چشمگیری را نشان می دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کارتن ایران با سرمایه ۱۸۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، صورت های مالی میان دوره ای سه ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت کارتن ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۶۵ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۵۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ افزایش چشمگیری داشته است.

شرکت کارتن ایران افزایش ۲۶۵ درصدی فروش و نیز افزایش ۶۸ میلیارد ریال سایر درآمدهای غیر عملیاتی – أقلام متفرقه را از جمله دلایل اصلی افزایش سود در این دوره عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۱۹ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

چکارن” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۱۷ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

بانک ملت در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به دوره یاده شده، سود هر سهم را مبلغ ۲ هزار و ۶۱۷ ریال و سود خالص را ۱۳۱ هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال اعلام کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، برآورد شرکت کارتن ایران از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها)ی عملیاتی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

هزینه های اداری نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل باعنایت به افزایش دستمزدها براساس مصوبه وزارت کار لحاظ گردیده است و ادامه روند فعلی جهت ماه‌های آتی پیش بینی می‌شود .

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها