چه سودی در انتظار صبانور است؟

چه سودی در انتظار صبانور است؟
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از معدن 24، شرکت معدنی و صنعتی صبانور در شش ماهه منتهی به شهریور ماه سال جاری به ازای هر سهم سودی معادل با 74 تومان شناسایی کرده است. نیمی از فروش شرکت مربوط به کنسانتره و نیم دیگر آن نیز مربوط به گندله می باشد. متوسط فروش ماهانه […]

به گزارش سیگنال به نقل از معدن 24، شرکت معدنی و صنعتی صبانور در شش ماهه منتهی به شهریور ماه سال جاری به ازای هر سهم سودی معادل با 74 تومان شناسایی کرده است.

نیمی از فروش شرکت مربوط به کنسانتره و نیم دیگر آن نیز مربوط به گندله می باشد.

متوسط فروش ماهانه شرکت برای سال 97 و شش ماهه منتهی به شهریور سال جاری به ترتیب برابر با 34 و 56 میلیارد تومان می باشد. در مهر ماه نیز فروش شرکت به 83.9 میلیارد تومان رسیده است اما در آبان ماه با افت روبرو شده است و فروشی معادل با 44.5 میلیارد تومان شناساییی کرده است. در ارتباط با فروش آبان ماه توجه داشته باشید که جای نگرانی نیست. چرا که در این ماه کنسانتره کمتری فروش داشته است و این می تواند در ماه های بعدی جبران شود. نمونه این مورد ارفع است که در مهر فروش پایینی داشته است ولی در آبان ماه جبران شده است. در واقع به فروش ها خیلی هم نبایست خطی نگاه کرد. سود مورد انتظار صبانور برای سال جاری در محدوده 155 الی 165 تومان می باشد. البته پروژه گندله سازی 1 میلیون تنی گندله را نیز می توان به پتانسیل های شرکت اضافه نمود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.