چشم انداز معدنکاری ذغال سنگ تا سال 2023 میلادی و تأثیر ویروس کرونا بر آن

چشم انداز معدنکاری ذغال سنگ تا سال 2023 میلادی و تأثیر ویروس کرونا بر آن
خلاصه اخبار

بطورکلی انتظار میرود سطح تولیدات جهانی ذغال سنگ تا سال 2023 بطور ترکیبی به میزان سالانه 2.4 درصد رشد کند و به سطح 8.8 میلیارد تن برسد.

پیش بینی میشد تولید ذغال سنگ در سال 2019 به عدد 8.1 میلیارد تن برسد یعنی به میزان 2.7 درصد بالاتر از تولیدات در سال 2018 که این آمار بر اساس افزایش سطح تولید کشورهای عمده تولید کننده ذغال سنگ از جمله چین، هند، اندونزی و استرالیا که 69.8 درصد کل تولید جهانی را تشکیل میدهند به دست آمده اند.

به هرحال میزان تولیدات در سال 2020 بدلیل شیوع ویروس کرونا انتظار می رود فقط به میزان 0.5 درصد رشد نشان دهد. با این وجود انتظار میرود فقط تولید ذغالسنگ حرارتی 0.5 درصد رشد داشته و به عدد 7.05 میلیارد تن برسد این در حالیست که تولید ذغالسنگ با مصارف صنعتی در همان سطح قبلی خود به میزان 1.1 میلیارد تن باقی مانده است.

بطورکلی انتظار میرود سطح تولیدات جهانی ذغال سنگ تا سال 2023 بطور ترکیبی به میزان سالانه 2.4 درصد رشد کند و به سطح 8.8 میلیارد تن برسد. علی رغم تلاش های جهانی جهت اجتناب از تولید برق بوسیله ذغالسنگ در نیروگاههای حرارتی، بعضی کشورهای آسیایی همچون چین و هند همچنان از ذغالسنگ به عنوان مولفه اصلی تولید برق خود یاد میکنند و در حال ادامه دادن به این رویه خود هستند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها