پیگیری جدی تاخیرات عملکردی پیمانکاران به ویژه در حوزه مسکن مهر

پیگیری جدی تاخیرات عملکردی پیمانکاران به ویژه در حوزه مسکن مهر
خلاصه اخبار

در جلسات پایش سه شهر جدید پرند، هشتگرد و پردیس بر پیگیری جدی تاخیرات عملکردی پیمانکاران به ویژه در حوزه مسکن مهر و استخراج فوری نیازهای منطقه‌ای و کمبود فضاهای شهری تاکید شد.

به گزارش سیگنال به نقل از هیبنا

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسات پایش سه شهر جدید پردیس، پرند و هشتگرد با حضور علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، اعضای هیئت مدیره، مدیران عامل شهرهای مذکور و سایر مدیران مربوطه طی روزهای گذشته با دستور کار بررسی عملکرد پروژه های مسکن مهر ، بررسی عملکرد آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین، پروژه های عمرانی روبنایی و زیربنایی و مترو و همچنین پروژه های مشارکتی برگزار شد.

جعفری در این جلسات با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن مهر بیان کرد: تمامی شهرها به ویژه سه شهر نام برده شناسنامه دقیقی از آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده تهیه کرده و شرایط کنونی هر پروژه در زمینه‌های گوناگون را ذکر کنند.

وی همچنین ادامه داد: تمامی شهرها پروژه‌های روبنایی با پیشرفت بالای 90 درصد را در اولویت قرار داده و آن‌ها را برای افتتاح و بهره برداری تا پایان شهریورماه آماده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مدیران عامل باید هرچه سریعتر تمامی پروژه های روبنایی ساخته شده که هنوز از سوی نهادهای خدمات رسان و اجرایی به بهره برداری نرسیده اند را تعیین تکلیف کنند گفت: مدیران با جدیت تاخیرات تمامی پیمانکاران در عملکرد اجرایی به ویژه در حوزه مسکن مهر را پیگیری و بررسی کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در طول این جلسات به تهیه بسته تهاتری تامین مالی پروژه‌های مسکن مهر در ابعاد اراضی و مستغلات و … در شهرهایی که دارای مشکل مذکور هستند تاکید کرده و گفت: تهیه و پرداخت مطالبات پیمانکاران سریعا در دستور کار قرار گیرد.

جعفری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به استخراج و نیازهای منطقه‌ای هر شهر و کمبود فضاهای خدماتی آن‌ها اشاره کرد و گفت: مدیران عامل به فوریت این اقدام را انجام و همراه با آماده‌سازی اراضی شهر برای تامین مالی پروژه‌های مختلف با محوریت تکمیل مسکن مهر در دستور کار خود قرار دهند.