پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید سایپا + جدول

پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید سایپا + جدول
خلاصه اخبار

فهرست عناوینطرح پیش فروش برخی محصولات سایپا با موعد تحویل حداکثر یکساله و همچنین مشارکت در تولید از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 16 دی ماه 1400 شروع و به مدت2 روز به صورت 24 ساعته ادامه خواهد داشت. شرکت سایپا این بار نیز دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید را […]

طرح پیش فروش برخی محصولات سایپا با موعد تحویل حداکثر یکساله و همچنین مشارکت در تولید از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 16 دی ماه 1400 شروع و به مدت2 روز به صورت 24 ساعته ادامه خواهد داشت. شرکت سایپا این بار نیز دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید را همزمان با هم اجرا می‌کند.

شرکت سایپا در این طرح که ثبت نام آن از ساعت از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 16دی ماه 1400 شروع و به مدت2 روز به صورت 24 ساعته ادامه خواهد داشت، شش محصول شاهینG، کوئیک S، کوئیکR  با گیربکس معمولی، کوئیک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE151 موتورM13 را برای عرضه در نظر گرفته است.

متقاضیان خودرو می‌توانند در يكي از روشهاي (پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد) و يا هر دو روش ثبت نام نمايند.

براساس آخرین بروزرسانی قیمت خودروها، خودروی  شاهین G مدل 1400 در بازار با قیمت 355 میلیون تومان معامله شد و کوییک S مدل 1400 با قیمت 220 میلیون و ساینا S مدل 1400 با مبلغ 210 میلیون تومان معامله شدند.

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com  امکان پذیر است.

متقاضياني كه در هر دو روش (پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد) ثبت نام نموده اند ابتدا قرعه كشي روش پيش فروش يكساله انجام شده و در صورت منتخب شدن در قرعه كشي مذكور، متقاضي در قرعه كشي پيش فروش مشاركت درتوليد شركت داده نخواهد شد. بديهي است در صورت منتخب نشدن در روش پيش فروش يكساله در قرعه كشي پيش فروش مشاركت در توليد شركت داده خواهد شد.

متقاضي محترم در يكي از روشهاي فروش شركت نموده باشد، صرفا درقرعه كشي همان روش شركت داده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه فروش سایپا را از این لینک مطالعه کنید.

سیگنالی های عزیز برای مشاهده اخبار و قیمت های بروز خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد کاشی خودرو شوید.