پیش بینی قیمت طلا در روزهای پایانی ماه / باز شدن قفل معاملات با روشن شدن آینده روابط سیاسی

پیش بینی قیمت طلا در روزهای پایانی ماه / باز شدن قفل معاملات با روشن شدن آینده روابط سیاسی

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به وضعیت قیمت طلا و سکهدر بازار امروز بیان کرد: با توجه به ثبات ارزش اونس جهانیو نرخ ارز، و همچنین نبود تقاضا قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

به گفته محمدولی، با وجود اینکه قیمت طلا از ماه‌های پایانی سال گذشته تا کنون به ثبات نسبی رسیده اما همچنان خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود چراکه هنوز آینده برجام مشخص نشده و مردم هم در چنین شرایطی ریسک معامله را قبول نمی‌کنند.

او تاکید کرد: اگر ایران و آمریکا بر سر برجام به تفاهم برسند به طور حتم حباب دلار و طلا از بین خواهد رفت و هر دو بازار در مسیر نزولی قرار خواهند گرفت.

رییس اتحادیه طلا با پیش‌بینی قیمت‌ها تا پایان ماه اظهار کرد: اگر اتفاق خاص سیاسی یا اقتصادی رخ ندهد، با توجه به تعطیلی بازار طلا تا پایان ماه به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه ثبات فعلی را حفظ کند.

قیمت طلا و سکه 25فروردین ماه 1400

محمدولی در پایان به قیمت‌های امروز اشاره کرد و گفت: بازار طلا تعطیل است و قیمت‌ها طبق بهای اونس جهانی و دلار تعیین می‌شود که بر این اساس قیمت سکه امامی امروز به 10میلیون و 570هزار و سکه طرح قدیم به 10میلیون و 300هزار تومان رسیده است.

او اضافه کرد: قیمت نیم سکه شش میلیون و 250هزار، ربع سکه سه میلیون و 900هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و 200هزار تومان است؛ همچنین بهای هر مثقال طلای 17عیار چهار میلیون و 500هزار و هر گرم طلای 18عیار یک میلیون و 38هزار تومان اعلام شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.