پیش بینی قیمت طلا برای هفته دوم اسفند/ تشدید رکود بازار در آستانه عید

پیش بینی قیمت طلا برای هفته دوم اسفند/ تشدید رکود بازار در آستانه عید

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به وضعیت امروز بازار طلا اظهار کرد: امروز بهای اونس جهانی با افت 60دلاری به 1736دلار رسیده اما از آنجا که روند نرخ ارز صعودی است، شاهد کاهش چندانی در ارزش طلا و سکه نیستیم و قیمت‌ها تقریبا ثابت مانده است.

کشتی‌آرای همچنین از کاهش شدید تقاضا در بازار خبر داد و گفت: این روزها به دلیل نوسان زیاد قیمت‌ها، طلا و سکه خریدار ندارد و همین موضوع باعث شده در آستانه عید بازار مجددا دچار رکود شدیدی شود که اتفاق نگران‌کننده‌ای برای فعالان این صنف است؛ ضمن اینکه کاهش حباب سکه به 550هزار تومان نیز مهر تاییدی بر نبود تقاضا است.

این فعال بازار طلا درباره وضعیت بازار تا پایان هفته دوم اسفند ماه تصریح کرد: تا زمانی که کشمکش‌های سیاسی ادامه داشته باشد نه شاهد کاهش قیمت طلا و سکه و نه رونق بازار خواهیم بود.

قیمت طلا و سکه 9اسفند ماه99

کشتی‌آرای با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات ساعت (13:30) بازار تهران قیمت سکه طرح قدیم به 10میلیون و 900هزار و سکه طرح امامی به 11میلیون و 170هزار تومان رسید.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا اضافه کرد: قیمت نیم سکه شش میلیون و 400هزار، ربع سکه چهار میلیون و 100هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و 400هزار تومان است؛ بهای هر مثقال طلای 17عیار هم به چهار میلیون و 690هزار و قیمت هر گرم طلای 18عیار به یک میلیون و 83هزار تومان رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.