پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2020 میلادی توسط تام لی

پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2020 میلادی توسط تام لی
خلاصه اخبار

تام لی، مشاور امور بین الملل موسسه Fundstrat، در تاریخ 28 آوریل طی مصاحبه ای با خبرگزاری CNBC پیش بینی کرد قیمت ارزهای دیجیتال به رکورد جدیدی تا سال 2020 میلادی خواهند رسید.

به گزارش سیگنال، در این مصاحبه آقای لی براساس یازده نشانه تاریخی که تنها در زمان حرکت صعودی بیت کوین مشاهده می شوند، پیش بینی کرد که بیت کوین هنوز مسیر صعودی خود را کامل نکرده است و تا سال 2020 میلادی به رکوردی تازه خواهد رسید. تام لی پیش از این گفته بود ساختار بازاری صعودی ارز دیجیتال در حال رخ دادن است و مصاحبه جدید او نیز این اتفاق را تایید می کند.

لی به بررسی و توضیح 3 نشانه از یازده نشانه مذکور از جمله بلاک چین، شاخص های تکنیکال و حجم معاملات پرداخت که نشان دهنده این مهم هستند که زمستان ارزهای دیجیتال دیگر به پایان رسیده است. تیم آقای لی مشاهده کردند که حجم معاملات روی نشانه اول یعنی بلاک چین در بازه ای یکساله افزایش پیدا کرده است، و همچنین نشانه دوم نیز در ماه آوریل رشد داشته و قیمت بسته شدن بیت کوین بالاتر از میانگین 200 روزه خود قرار گرفته است.

نشانه سوم، یعنی حجم معاملات در واقع با کارگزاران فرابورس در ارتباط است که نقش مهمی در اینکه سرمایه گذاران اولیه چگونه به داد و ستد ارز دیجیتال بپردازند، ایفا می کند. براساس گفته های آقای لی سطح پیشرفت وابسته به تعداد مشتریان، افزایشی 60 تا 70 درصدی داشته است.

پیش از این در ماه آوریل، آقای لی اذعان کرده بود که شاخص تهی دستی بیت کوین (Bitcoin Misery Index) یا BMI (که خودش طراحی کرده است و هدف آن این است که سرمایه گذاران براساس قیمت بیت کوین و نوسانات آن متوجه بشوند که دارندگان بیت کوین در چه سطحی از تهی دستی قرار دارند) اخیراً به بالاترین مقدار خود بعد از ژوئن سال 2016 میلادی رسیده است.

در ماه فوریه، موسسه Fundstrat چشم اندازی از ارز دیجیتال برای سال 2019 میلادی منتشر کرد. این چشم انداز نشان دهنده ساختاری صعودی می باشد که وابسته به آن قیمت ارزهای دیجیتال نیز افزایش خواهد یافت. Fundstrat همچنین بیان نمود که افزایش کلی علاقه مخاطبین به ارز دیجیتال می تواند نشات گرفته از تصمیم جدید بایننس در زمینه پشتیبانی از خرید مبتنی بر کارت اعتباری و شایعه های مبنی بر اینکه دو شرکت بیت فیوری (Bitfury) و بیت مین (Bitmain) عرضه اولیه عمومی ارائه خواهند داد، باشد.

منبع: cointelegraph.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.