پیش بینی روند رو به رشد ارزش سهام “افق”

پیش بینی روند رو به رشد ارزش سهام “افق”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، امیرخسرو فخریان، در نشست مطبوعاتی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد در پاسخ به پرسش خبرنگار بااقتصاد، اظهار کرد: طبق مصوبه مجمع عمومی سال مالی ۹۷، طرح افزایش سرمایه از محل آورده نقدی را در دست بررسی داریم و پس از جمع بندی به سازمان […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، امیرخسرو فخریان، در نشست مطبوعاتی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد در پاسخ به پرسش خبرنگار بااقتصاد، اظهار کرد: طبق مصوبه مجمع عمومی سال مالی ۹۷، طرح افزایش سرمایه از محل آورده نقدی را در دست بررسی داریم و پس از جمع بندی به سازمان بورس اعلام و در کدال منتشر خواهیم کرد.

وی افزود: برای افزایش سرمایه افق کوروش در سال ۹۸ برنامه تجدید ارزیابی نداریم و منابع مالی این طرح از طریق آورده نقدی سهامداران تامین می شود.

رضایت سهامداران و مشتریان برگ برنده افق کوروش

فخریان با اشاره به عرضه اولیه سهام افق کوروش و قیمت هر سهم، گفت: نخستین سهم را با قیمت ۱۶۹۵ تومان عرضه کردیم و اکنون این نرخ به حدود ۵۶۶۰ تومان (امروز) رسیده است.

وی تصریح کرد: این روند رو به رشد نشان می دهد که هدف افق کوروش از ورود به بورس، تنها جذب نقدینگی نبوده و به سهامداران نیز سودهای خوبی رسانده است. این دستاورد، همچنین نشان از این است که بالاتر از اهداف توسعه ای مان گام برداشته ایم.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، بر تداوم پیشرفت ها در سال ۹۸ تاکید و اظهار کرد: عملکرد مالی شرکت که در صورت های مالی هر ماه منتشر می شود، حاکی از آن است که امسال هم موفق عمل کرده ایم و نخستین فروشگاه زنجیره ای هستیم که در تالار اصلی بورس قرار داریم.

وی بورس را عرصه ای برای عملکرد شفاف شرکت های حاضر در آن دانست و گفت: به دلیل همین شفافیت ها، استقبال مردم به عنوان سهامداران حقیقی برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه افزایش یافته است و ما هم از آن استقبال می کنیم.

جایگاه مناسب افق کوروش در صنعت خرده فروشی کشور

وی نقش فروشگاه های زنجیره ای در صنعت خرده فروشی کالاها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فروشگاه های زنجیره به بخش تولید هم کمک می کنند. برای نمونه افق کوروش از بیستم تا بیست و پنجم هر ماه، برنامه های فروش خود را به تولیدکنندگان و کارخانه ها اعلام می کند تا کالاها بدون واسطه به دست مصرف کننده برسد.

فخریان ادامه داد: در روند عرضه کالا توسط فروشگاه های زنجیره ای،سود حاصل از کاهش هزینه های انبارداری، سوخت، خواب پول، مدت زمان گردش پول و سایر هزینه ها، به سود مصرف کننده می شود و در کمپین های ویژه ای که با همکاری تولیدکنندگان از محل صرفه جویی ها برگزار می کنیم، سودش به جیب مردم می رود.

وی همچنین جایگاه فروشگاه های زنجیره ای را در افزایش بهره وری تولید موثر دانست و افزود: در مجموع این برنامه های توسعه ای منجر به افزایش بهره وری در تولید می شود.

توسعه سبد کالایی افق کوروش به ۸ هزار قلم

فخریان در ادامه از توسعه سبد کالایی ok به ۸ هزار قلم خبر داد و گفت: برنامه ها و قراردادهای توسعه ای خوبی را در دست کار داریم. با توجه به اینکه صنعت خرده فروشی در کشور از ظرفیت بالایی برای گرفتن سهم بیشتر بازار وجود دارد، برنامه های ما نیز در همین راستا و کسب سهم بیشتر از این بازار جذاب قرار دارد.

وی همچنین از توانایی شرکت افق کوروش در صورت حضور رقبای خارجی در صنعت خرده فروشی کشور خبر داد و افزود: در بخش سخت افزاری و همچنین جذب نیرو توانمند هستیم که این موضوع توان رقابت ما را با شرکت های خارجی در بازار داخل افزایش می دهد.

رونمایی از قرارداد همکاری اُکالا با فون پی، بزودی

در ادامه این نشست، کاظم کلب خانی، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا نیز با اشاره به صحبت های فخریان، از خدمات ویژه به مشتریان این شرکت خبر داد و گفت: همکاری با اپلیکیشن های معتبر در دستور کار قرار دارد که بزودی از آن رونمایی می شود.

وی اپلیکیشن فون پی، را  شاخص ترین اپ برای پرداخت های الکترونیکی در اُکالا اعلام و اظهار کرد: لایه خریدهای اینترنتی در کشور کمی مغفول مانده است و ما فرصت های اقتصادی را مغتنم شمرده ایم و با سرمایه گذاری های خوبی که در این بخش انجام داده ایم، کالاها را از طریق سایت، اپلیکیشن و یا حتی به صورت تلفنی به مشتریان در سریع ترین زمان و باکیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها