پیش بینی افت بازارهای کامودیتی جهان در صورت انتخاب بایدن

پیش بینی افت بازارهای کامودیتی جهان در صورت انتخاب بایدن
به گزارش سیگنال به نقل از معدن 24،

 

تحلیلگر ارشد بین المللی صنایع معدنی فولاد پیش بینی کرد که در صورت انخاب جو بایدن به سمت رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا، شاهد افت بازارهای کامودیتی جهان باشیم.

«کیوان جعفری طهرانی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با سایت خبری- تحلیلی معدن24 در‌خصوص سخنرانی خود در پنل کنفرانس مجازی «بازارهای فولاد آسیا کالانیش» در بعد از ظهر روز پنجشنبه (22 اکتبر – اول آبان)، افزود: موضوع بحث این پنل، تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار کامودیتی‌های جهان بود.
وی بیان داشت: یکی از مباحثی که در این پنل به آن پرداخته شده، این بود که شانس ترامپ بر خلاف تصور عامه به هیچ وجه از بایدن کمتر نیست و ممکن است در روزها و ساعات آخر اتفاقات غیر قابل پیش بینی بیفتد.
جعفری طهرانی ادامه داد: شاید هم در ساعات پایانی یا بعد از انتخابات نیز اختلافاتی بین طرفین در نتیجه انتخابات ایجاد شود که این تنش ها بازارهای کالایی را بیش از پیش می ترساند.
وی تصریح کرد: ‌به این ترتیب، افت بازارهای کالایی، ابتدا در بورس های بین‌المللی و سپس بورس داخلی پیش‌بینی می‌شود.
این تحلیلگر ارشد بین المللی صنایع معدنی فولاد آرزو کرد که این بار تحلیل اینجانب برای حمایت از سرمایه های مردم اشتباه در آید.
وی همچنین خاطرنشان کرد: طول مدت زمان این پنل، یک ساعت و 12 دقیقه بود که در ابتدا سه سخنران حضور داشتند و سپس نفر چهارم ملحق شد.
جعفری طهرانی گفت: بیشترین زمان سخنرانی با حدود نیم ساعت با اینجانب بود، زیرا محوریت سوالات طوری بود که من را مخاطب قرار می دادند.
وی در ادامه اظهار داشت: این افراد که جزو برترین تحلیل گران بازار کامودیتی جهان هستند، شامل آقای Dan Hilliard تحلیل گر برتر از بورس سهام نیویورک و نماینده کالانیش در آمریکا، Ian Roper مدیر ارشد اجرایی بورس فلزات شانگهای ، آقای Tomas Gutierrez تحلیل گر کالانیش لندن و مدیریت پنل و آقای Gorkem Bolaca تحلیل گر نخست بورس سنگاپور که اصالتی ترکیه ای دارند، بودند.
پایان خبر///