پیش از خرید دلار این خبر را بخوانید/۲ سیگنال مهم برای قیمت دلار

پیش از خرید دلار این خبر را بخوانید/۲ سیگنال مهم برای قیمت دلار

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز،

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد و هرکدام از اخبار سیاسی به نوعی بازار ارز را متاثر می‌کند. روز گذشته مجددا قیمت دلار به کانال 27 هزار تومان برگشته و حال این بار دو خبر مهم سیاسی دیگر منتشر شده است.

صبح امروز اعلام شده کره جنوبی از پرداخت بدهی معوقه حق عضویت ایران به سازمان ملل خبر داده است. به نقل از بلومبرگ، وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی اعلام کرد 18 میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران در این کشور را به عنوان بدهی حق عضویت معوقه تهران به سازمان ملل پرداخت کرده است.

علاوه بر این، روز گذشته روسای جمهور ایران و ترکیه در گفتگوی تلفنی، روابط دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تقویت سطح همکاری‌ها و هماهنگی‌های تهران- آنکارا تاکید کردند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه ترکیه فهرستی از همکاری‌های اقتصادی مختلف را برای تقویت و تحکیم روابط با جمهوری اسلامی ایران آماده کرده است، ابراز علاقمندی کرد که به زودی به تهران سفر کند.

رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر استمرار تامین انرژی ترکیه توسط ایران، گفت: ترکیه ایران را تامین کننده قابل اطمینان انرژی می‌داند و بدنبال افزایش سطح همکاری‌های خود با تهران است.

آیا این دو خبر ممکن است قیمت دلار را مجددا متاثر کند؟