پیش‌گوی معروف بازار رمزارزها نسبت به صعود قیمت ریپل خوش‌بین است

پیش‌گوی معروف بازار رمزارزها نسبت به صعود قیمت ریپل خوش‌بین است

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

صخبت‌های آقای برانت

طبق تازه‌ترین صحبت‌های آقای پیتر برانت(Peter Brandt)، رمزارز ریپل(XRP) به زودی می‌تواند پس از تشکیل الگوی سر و شانه و وارونگی صعودی در نمودار هفتگی، به یک رکورد قیمت جدید برسد.

این درحالیست که طی روزهای گذشته شاهد اوج‌گیری قیمت ریپل به دلیل پیروزی‌های پی‌درپی در پرونده‌ی تشکیل شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) هستیم. علاوه بر این، در این پرونده سارا نتبورن(Sarah Netburn) قاضی عالی‌رتبه‌ی دادگاه با صدور رای علیه کمیسیون SEC، درخواست متهمان(شرکت ریپل) را پذیرفت.

حال به نظر می‌رسد نمودار تغییرات قیمت XRP در حال شکل‌گیری الگوی سر و شانه‌ی معکوس است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط پلت‌فرم کوین‌گیکو(CoinGecko)، قیمت ریپل با افزایش ناگهانی به 1/46 دلار رسیده و حجم مبادله‌ی 24 ساعته‌ی آن هم از مرز 28/23 میلیارد دلار عبور کرده است.

ریپل Ripple XRP کمیسیون SEC
ریپل

یک الگوی مهم

الگوی سر و شانه‌ی معکوس نوع خاصی از نمودارهای مثبت است که با معکوس‌سازی روند نزولی آن را به روند صعودی و افزایش قیمت تغییر می‌دهد. لازم به ذکر است که الگوی سر و شانه‌ی معکوس یکی از قابل اعتماد‌ترین الگوهای معکوس‌سازی روند تغییرات قیمت به شمار می‌آید.

لازم به یادآوری است که رمزارز ریپل همچنان 70 درصد تا رسیدن به بالاترین رکورد قیمت خود یعنی 3/40 دلار به ازای هر واحد XRP فاصله دارد.

در روز ششم آوریل، علی‌رغم تشکیل پرونده توسط کمسیون بورس و اوراق بهادار علیه شرکت ریپل و مقامات آن، این رمزارز توانست با یک جهش ناگهانی ارزش به رقم 1/11 دلار به ازای هر واحد XRP در صرافی مبادله‌ی رمزارز بیت‌استامپ(Bitstamp) رسید و یک رکورد جدید طی 3 سال گذشته را به ثبت رساند.

لازم به یادآوری است که روند صعودی چند ماه گذشته در بازار رمزارزهای ثانویه منجر به ثبت رکورد 2 تریلیون دلار در بازار رمزارزها از لحاظ مجموع سرمایه‌ی در حال گردش(Total market Cap) گردید.

نظر شما در رابطه با نمودار تغییرات قیمت ریپل و احتمال جهش ارزش این رمزارز چیست؟ آیا به زودی شاهد رکورد شکنی ریپل و اوج‌گیری مجدد این رمزارز محبوب خواهیم بود؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران