پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان ماه صفر / بازار طلا تا پایان هفته تعطیل است

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان ماه صفر / بازار طلا تا پایان هفته تعطیل است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز، در هفته‌ای که گذشت بازارهای طلا و سهام همان روند نزولی قبلی خود را تکرار کردند و دلار هم که هفته پیش از آن، یک روند بدون تغییر داشت به مانند دیگر بازارها لباسی به رنگ قرمز به تن کرد. در هفته گذشته بازارها چنین وضعیتی […]

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز، در هفته‌ای که گذشت بازارهای طلا و سهام همان روند نزولی قبلی خود را تکرار کردند و دلار هم که هفته پیش از آن، یک روند بدون تغییر داشت به مانند دیگر بازارها لباسی به رنگ قرمز به تن کرد.

در هفته گذشته بازارها چنین وضعیتی داشتند؛ بورس بازدهی منفی ۱٫۲ درصد، دلار بازدهی منفی ۱٫۷۵ درصد ، طلا بازدهی منفی ۲٫۸ درصد و سکه هم بازدهی منفی سه درصد. اما برای هفته نیمه تعطیل پیش‌رو بازار طلا و سکه چه وضعیتی قابل پیش‌بینی است؟

قیمت طلا و سکه دوباره ارزان می‌شود

در همین حال رئیس اتحادیه طلا تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا تا پایان هفته چه روندی خواهد داشت؟ به تجارت نیوز گفت: بازار طلا به طور کلی تا پایان این هفته تعطیل است. از این رو قیمت طلا و سکه تغییر چندانی نخواهد کرد. بنابراین در این هفته نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی درباره قیمت سکه و طلا داشت.

ابراهیم محمدولی افزود: در ماه صفر تقاضا برای خرید طلا به طور چشمگیری کاهش یافته و از طرفی تولیدکنندگان هم برای ساخت طلا دست نگه داشته‌اند. ممکن است تا پایان این هفته قیمت طلا و سکه به طور جزئی دوباره ارزان شود.

او با اشاره به آخرین معاملات قیمت طلا اظهار کرد: براساس آخرین معاملات انجام شده روز پنج‌شنبه، دوم آبان هر قطعه سکه تمام بهار آزادی سه میلیون و ٨٨٠ هزار تومان، هر قطعه طرح قدیم به قیمت سه میلیون و ٨۵٠ هزار تومان، هر قطعه نیم سکه یک میلیون و ٩٩٠ هزار تومان و ربع سکه نیز یک میلیون و ١٩٠ هزار تومان معامله شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.