پیش‌بینی قیمت سکه در سال ۹۹

پیش‌بینی قیمت سکه در سال ۹۹

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز،

دبیر اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش قیمت سکه تا پایان سال 99 چه روندی خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به شرایط موجود و پیش‌بینی کارشناسان بین‌المللی مبنی بر افزایش قیمت انس جهانی طلا به رسیدن آن به نرخ هزار و 800 دلار به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه در بازار داخل هم گران خواهد شد.

نادر بذرافشان افزود: قطعا افزایش قیمت طلای جهانی در بازار داخل اثرگذاری دارد. از سوی دیگر باید به مدیریت بانک مرکزی نیز در پایان سال 98 و همچنین در سال 99 دقت داشت، چنانچه قیمت دلار در بازار داخل کنترل شود قیمت سکه در سال 99 گران نخواهد شد، اما چنانچه قیمت انس جهانی طلا در ماه‌های آینده افزایش یابد و از طرف دیگر قیمت دلار کنترل نشود قیمت سکه در سال آینده گران خواهد شد.

او با اشاره به قیمت انواع سکه اظهارکرد: در روز چهارشنبه قیمت تمام سکه به شش میلیون و 120 هزار تومان، نیم سکه به قیمت سه میلیون و 100 هزار تومان، ربع سکه به قیمت یک میلیون و 900 هزار تومان و سکه گرمی به قیمت 970 هزار تومان رسید. قیمت طلای 18 عیار نیز با چهار هزار تومان به 625 هزار تومان رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام میشه راهنمای کنید واسه روز های آینده فیمت طلا افزایش داره یا کاهش

  • سلام
    پیرو نظرات دوستان عرض کنم تحلیل هاتون خیلی مبهمه ما که هیچی متوجه نمیشم لطفا به زبان خیلی ساده و عامیانه بفرمایید الان بخریم یا نه صبر کنیم و اگر وقت خریده و باید بخریم چی بخریم بهتره طلای ابشده یا سکه و در نهایت تصمیم با خودمون ممنون از وقتی که میگذارید

    • سلام و عرض ادب. حرف شما محترمه، سعی میکنیم کمی ساده‌تر تحلیل هارو بیان کنیم. تحلیل های ما بیشتر برای رصد بازار و بررسی وضعیت سهام یا طلا و سکه است. در سایت و اپ سیگنال ما سیگنال خرید و فروش نداریم. با استفاده از تحلیل ها میتونید بیشتر وضعیت بازار رو شناسایی کنید و در نتیجه سرمایه گذاری بهتری داشته باشید. قبلا مقاله ای در رابطه با مقایسه طلای آب شده و سکه در سایت منتشر شده، بهتون پیشنهاد میکنم مقاله آموزشی ما با عنوان ” طلای آب شده چیست؟ ” رو حتما مطالعه کنید.

  • سلام اگه میشه یک کمک کنید ممنونم من الان تو این بازار سکه بخر یا نه چونکه هیچ کس رو نمیشناسم کمکم کنه

    • سلام دوست عزیز. تصمیم خرید و فروش به عهده خود شماست. میتونید از تحلیل های بخش طلا و سکه سیگنال جهت راهنمایی و تشخیص بهتر حرکت قیمتی سکه استفاده کنید. موفق و پرسود باشید.

      • سلام
        البته جواب منو ندادین اما باز ممنون . کارتون عالیه.
        فرمودین از تحلیل استفاده کنید. تحلیل ها دقیقا کجاست؟ منظورتون همون اخبار هیت؟ راهنمایی بفرمایید.
        ممنونم

      • عرض ادب مجدد. سپاس از لطف شما. میتونید از این لینک به تحلیل های طلا و سکه دسترسی داشته باشید.

  • یعنی الان باید اندک سرمایمون طلا (یا همون سکه) بخریم یا برعکس زمان فروش. همیشه صحبت ها دو لیست.درکش سخت . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. ممنون