پیش‌بینی بلند مدت قیمت تزوس تا ۲۰۲۵ بر اساس هوش مصنوعی و تحلیل تکنیکال

پیش‌بینی بلند مدت قیمت تزوس تا ۲۰۲۵ بر اساس هوش مصنوعی و تحلیل تکنیکال

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

ارز دیجیتال تزوس (Tezos) که زمانی یکی از بزرگترین ICOهای تاریخ ارزهای دیجیتال را برگزار کرد، هم اکنون با قیمت ۱.۵۵ دلار و بازاری با ارزش بازار حدود یک میلیارد و هفتاد میلیون دلار، رتبه‌ی ۱۵ بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

در حال حاضر ما در میانه‌‌ی انقلاب هوش مصنوعی هستیم. پیشرفت در حوزه‌های هوش مصنوعی، مانند یادگیری عمیق (Deep Learning)، موجب تغییرات زیادی در دنیای اطراف ما شده است. در این میان از هوش مصنوعی در سالهای اخیر در حوزه‌ی محاسبات، پیشبینی‌ها و تحلیل قیمتها نیز بهره گرفته شده است.

آنالیز جالبی توسط سایت CryptoGround با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق (Deep Learning) در داده‌های قیمتی تزوس انجام شده است که بر اساس ورودی تاریخچه قیمت، روند قیمت تزوس در دوره‌های مختلف آینده را پیشبینی می‌کند. طبق گفته این وب‌سایت، تزوس می‌تواند در پنج سال آینده بیش از ۵ برابر رشد قیمت را تجربه کند.

در اوایل ماه جاری میلادی، قیمت تزوس (XTZ) پس از سقوط از ۱.۸۵ دلار در دسامبر ۲۰۱۹ موفق به یافتن حمایت در سطح ۱.۲۴ دلار شد. پس از رشد اخیر نیز، قیمت بعد از رسیدن به حدود ۱.۵۵ دلار در معاملات هفته‌ی گذشته، هم‌اکنون در نزدیکی همین سطح معامله می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد که قیمت پس از مشاهده‌ی این اصلاح نزولی کوچک، دوباره در حال افزایش است.

پیشبینی قیمت تزوس برای ۵ سال آینده که در سایت CryptoGround منتشر شده است را در شکل زیر مشاهده کنید:

پیشبینی بلند مدت قیمت تزوس تا سال 2025 بر اساس هوش مصنوعی و تحلیل تکنیکال
پیشبینی قیمت تزوس در 5 سال آینده بر اساس الگوریتم یادگیری عمیق (Deep Learning)

بر اساس این پیشبینی قیمت تزوس در سالهای 2021، 2022، 2023، 2024 و 2025 به ترتیب ۱.۲۳، ۳.۷۷، ۴.۹۰، ۶.۲۵ و ۷.۵۹ دلار خواهد بود.

نکته‌ی بسیار مهم و حائز اهمیت میزان همخوانی بسیار بالای این اهداف با اهداف به دست آمده بر اساس امواج قیمت تزوس و سطوح فیبوناچی طبق تحلیل تکنیکال است. اگر سطوح 23.6، 38.2، 50، 61.8 درصد فیبوناچی اصلاحی موج نزولی بزرگ تزوس را در نظر بگیریم، می‌بینیم که این سطوح دقیقاً بر روی سطوح 161.8، 261.8، 361.8 و 461.8 درصد فیبوناچی پروجشکن موج صعودی قبلی با موج اخیر قیمت افتاده‌اند.

پیشبینی بلند مدت قیمت تزوس تا سال 2025 بر اساس هوش مصنوعی و تحلیل تکنیکال
اهداف قیمتی بلند مدت تزوس بر اساس سطوح فیبوناچی در تحلیل تکنیکال

این همپوشانی سطوح آن هم با این ظرافت، جاذبه‌ی بالایی برای کشاندن قیمت به سمت این اهداف ایجاد می‌کند. اهدافی که تحلیل تکنیکال در بلند مدت به آن اشاره دارد به صورت زیر هستند:

  • ۳.۰۸ الی ۳.۱۷ دلار
  • ۴.۶۷ الی ۴.۷۸ دلار
  • ۶.۱۶ دلار
  • ۷.۵۴ الی ۷.۶۷ دلار

با کمی دقت متوجه تشابه بالای اهداف مذکور با اهداف الگوریتم یادگیری عمیق (Deep Learning) توسط هوش مصنوعی سایت Cryptoground می‌شویم. عملکرد تزوس در بازار خرسی سال ۲۰۱۹ در میان ریزش کلی قیمتها در بین ارزهای برتر بازار نیز بسیار مناسب بوده است و با در نظر گرفتن عناصر تکنیکالی و فاندامنتالی، به نظر می‌رسد آینده‌ی خوبی را برای این ارز می‌توان متصور بود.

توجه: تمام محتوای این مطلب بر اساس داده‌های نموداری و منابع مختلف نوشته شده است و هیچ‌گونه تضمینی در صحت آن وجود ندارد. محتوای این مطلب به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و برای سرمایه‌گذاری باید تحقیقات خودتان را انجام دهید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.