پیشنهاد ETF بیت کوین کربن خنثی One River توسط SEC رد شد

پیشنهاد ETF بیت کوین کربن خنثی One River توسط SEC رد شد
خلاصه اخبار

صندوق بیت کوین کربن خنثی شرکت One River، یک صندوق نقدی بیت کوین قابل معامله…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

صندوق بیت کوین کربن خنثی شرکت One River، یک صندوق نقدی بیت کوین قابل معامله در مبادلات بورس و اوراق بهادار آمریکا (ETF)، که از طرف شرکت One River Asset Management پیشنهاد شده بود، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) رد شده است.

SEC گفت که پیشنهاد فهرست شدن در صرافی Arca بورس NYSE فاقد حمایت کافی از سرمایه گذاران است، که این همان دلیلی است که توسط آژانس، برای رد ETF های آنی بیت کوینی که قبلا ارائه شده است، استفاده می شود.

وان ریور در ماه می 2021 (اردیبهشت 1400)، مدارک لازم را برای این ETF ارسال کرد و SEC در ماه مارس (اسفند 1400) تاخیر در تصمیم خود را اعلام کرد. این برنامه ویژه ETF آنی با سایر ETFها تفاوت داشت. زیرا وان ریور متعهد شد که اعتبارات کربن را خریده تا بتواند کربین را دفع کرده و انتشارات کربن مربوط به بیت کوین را در این صندوق محاسبه کند.

در حالی که SEC به تعدادی از ETFهای بیت کوین مبتنی بر قراردادهای آتی چراغ سبز نشان داده است، تمام ETFهای آنی بیت کوین را که پیش از آن ارائه شده رد کرده یا به تعویق انداخته است. به عنوان مثال، آژانس در ماه مارس درخواست های ارائه شده توسط NYDIG و GlobalX را نیز رد کرده است. جدیدترین ETF بیت کوین مبتنی بر معاملات آتی که تاییدیه SEC را به دست آورد، از شرکت والکری بود. این شرکت مدیریت دارایی درخواست خود را بر اساس قانون بورس اوراق بهادار در سال 1934 ثبت کرده بود. سایر ETFهای آتی تایید شده بیت کوین تحت قانون شرکت سرمایه گذاری در سال 1940 قرار گرفتند. تصویب “قانون 34” والکری تا حدودی امید به تایید شدن را در بین طرفداران ETF بیت کوین ایجاد کرده بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.
منبع: Coindesk