پیشنهاد افزایش سرمایه ۷۱۴درصدی “کحافظ”

پیشنهاد افزایش سرمایه ۷۱۴درصدی “کحافظ”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ پیشنهاد افزایش سرمایه یک هزار و ۲۸۵ میلیارد ریالی، معادل ۷۱۴ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.  شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ پیشنهاد افزایش سرمایه یک هزار و ۲۸۵ میلیارد ریالی، معادل ۷۱۴ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.

 شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال به یک هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال دارد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه “کحافظ” از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور خروج از شمول ماده ۱۴۱ اصلاحی قانون تجارت که در تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها