پیشنهاد افزایش سرمایه یک هزار میلیاردی “های وب”

پیشنهاد افزایش سرمایه یک هزار میلیاردی “های وب”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت داده‌گستر عصر نوین پیشنهاد افزایش سرمایه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی، از محل سود انباشته را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد. شرکت داده‌گستر عصر نوین اعلام کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال به ۵ هزار و […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت داده‌گستر عصر نوین پیشنهاد افزایش سرمایه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی، از محل سود انباشته را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
 شرکت داده‌گستر عصر نوین اعلام کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال به ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال دارد.
بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه “های وب” از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۲۸ امرداد ۱۳۹۸ به تصویب هییت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها