پیشنهاد افزایش سرمایه چشمگیر “چکارن”

پیشنهاد افزایش سرمایه چشمگیر “چکارن”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت کارتن ایران پیشنهاد افزایش سرمایه ۲هزار و ۱۸۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریالی، معادل یک هزار و ۱۹۸ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.   شرکت کارتن ایران عنوان کرده برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۱۸۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت کارتن ایران پیشنهاد افزایش سرمایه ۲هزار و ۱۸۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریالی، معادل یک هزار و ۱۹۸ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد. 

 شرکت کارتن ایران عنوان کرده برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۱۸۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به ۲ هزار و ۳۶۵ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال دارد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه “چکارن” از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت مالکانه که در تاریخ ۲ آذر ماه ۱۳۹۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها