پیشنهاد افزایش سرمایه ٩٠ درصدی “شیران”

پیشنهاد افزایش سرمایه ٩٠ درصدی “شیران”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران پیشنهاد افزایش سرمایه ۴ هزار و ۱۶۶ میلیارد و ۸۹ میلیون ریالی، معادل ۹۰ درصد سرمایه شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.به گزارش رادیوسهام به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران کرده است […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران پیشنهاد افزایش سرمایه ۴ هزار و ۱۶۶ میلیارد و ۸۹ میلیون ریالی، معادل ۹۰ درصد سرمایه شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
به گزارش رادیوسهام به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۴ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۹۸۸ مییلیون ریال به ۸ هزار و ۷۹۵ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال دارد.
بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه “شیران” از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج مربوط به تحصیل سرمایه گذاری های جدید و اجرای طرح های توسعه ای تهیه شده است که در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد
خبر انتخاب شده برای شما ارزندگی و جذابیت سهم شرکت های زیرمجموعه تیپیکو بالاست مدیر پرتفوی و امور سهام تیپیکو، گفت: شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ با مدیریت صحیح توانسته‌اند هزینه‌های مالی و دوره وصول مطالبات خود را کاهش دهند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها