پیتر برانت معتقد است که قیمت اتریوم به سطح ۳۰۹ دلار خواهد رسید

پیتر برانت معتقد است که قیمت اتریوم به سطح ۳۰۹ دلار خواهد رسید
خلاصه اخبار

این تحلیل‌گر حرفه‌ای بازار رمزارزی که در گذشته پیش‌بینی‌های موفق زیادی ارائه کرده، اعتقاد دارد که با شکل‌گیری الگوی مثلث صعودی، قیمت اتریوم در آینده افزایش خواهد یافت

به گزارش سیگنال به نقل از ارزدیجیتال، پیتر برانت در وب سایت تحلیل تکنیکال Stockcharts نوشت: «مثلث صعودی که معمولا در یک بازار صعودی شکل می‌گیرد، ادامه‌ی روند صعودی را به عنوان یک الگوی ادامه دار نشان می‌دهد.»

مواردی وجود دارد که در آن‌ها مثلث صعودی به صورت یک الگوی معکوس در پایان روند نزولی شکل می‌گیرد اما معمولا این الگو ادامه می‌یابد.

صرف نظر از زمان شکل‌گیری این الگو، مثلث‌های صعودی الگو‌های صعودی محسوب می‌شوند که ذخیره‌سازی دارایی را نشان می‌دهند.

پیتر برانت معتقد است که قیمت اتریوم به سطح ۳۰۹ دلار خواهد رسید

برانت اظهار داشت: «هم‌اکنون شرایط برای رمزارزها مساعد به‌نظر می‌رسد. من همیشه فرض می‌کنم شک و تردید در میان سرمایه‌گذاران به سود روند‌ها است. این دوره‌ی عدم اطمینان در جهت روند‌های غالب ادامه می‌یابد. من معتقدم روند‌های صعودی غالب خواهند بود.»

اما چیز‌هایی وجود دارد که به من می‌گوید زمان بررسی شور و اشتیاق فرا رسیده است. کاهش قیمت اتریوم به سطح کمتر از ۱۵۱ دلار یک پرچم زرد ایجاد خواهد کرد.
Peter Brandt

تحلیل‌های تکنیکال نمودار لگاریتمی نشان می‌دهد که در صورت عدم کاهش قیمت، رمزارز اتریوم مسیر همواری تا سطح ۳۰۰ دلاری خواهد داشت.

پیتر برانت معتقد است که قیمت اتریوم به سطح ۳۰۹ دلار خواهد رسید

پیش‌بینی کنونی، سومین پیش‌بینی برانت محسوب می‌گردد. نخستین پیش‌بینی در آگوست ۲۰۱۸ ارائه گردید، زمانی که وی پیش‌بینی کرد قیمت رمزارز اتریوم تا ۱۲۴ دلار کاهش می‌یابد.

هدف قیمت اتریوم نسبت به دلار ۱۲۷٫۷۴ است.
در آن زمان تعداد اندکی پیش‌بینی وی را پذیرفتند. تقریبا چهار ماه پس از این پیش‌بینی قیمت رمزارز اتریوم به کمتر از ۸۰ دلار رسید و مشخص شد این پیش‌بینی درست بوده است.

وی زمانی برای صعود ETH به سطح ۳۰۰ دلار اعلام نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد با رشد سیستم مالی غیر متمرکز(DeFi) و شکل گیری اکوسیستم اتریوم، احساسات فعالان بازار تغییر کرده است.

منبع: coinit.ir

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.