پیام مدیرعامل بانک رفاه در پی حادثه واژگون شدن اتوبوس خبرنگاران

پیام مدیرعامل بانک رفاه در پی حادثه واژگون شدن اتوبوس خبرنگاران

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

خبرحادثه ناگوار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و آسمانی شدن دو تن از خبرنگاران صدیق، متعهد و پرتلاش کشور خانم ها یاسینی و کریمی (خبرنگاران خبرگزاری ایرنا و ایسنا) و مصدومیت تعدادی دیگر از روزنامه نگاران در این حادثه تلخ موجب تاسف و تاثر بسیار شد.

خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه با وجود سختی ها و دشواری های حرفه خبرنگاری، اما با عشق خدمت به مردم و کشور، همواره با روشنگری ها و اطلاع رسانی نقش مهم و انکار ناپذیری در رشد، توسعه و اعتلای کشور دارند. اکنون تمامی دوستداران آگاهی، دانش و فرهنگ در فقدان دو تن از خبرنگاران متعهد و سخت کوشی که با قلم خود تا آخرین لحظات زندگی پر بارشان در راه فراهم کردن شرایط زندگی بهتر برای هموطنان گام بر داشتند، به سوگ نشسته اند.

این مصیبت و حادثه غمبار را خدمت تمامی اصحاب رسانه، فعالان حوزه ارتباطات، همکاران و خانواده آن مرحومان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آنان غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می کنم .

همچنین از خداوند بزرگ سلامتی و بهبودی کامل و بازگشت به کانون گرم خانواده و فعالیت های اجتماعی را برای مصدومان این حادثه خواستاریم.

اسماعیل لله گانی

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.