پیام‌رسان لاین به کاربران فعال خود توکن لینک (Link) پاداش می‌دهد!

پیام‌رسان لاین به کاربران فعال خود توکن لینک (Link) پاداش می‌دهد!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

پیام‌رسان لاین (LINE) که بیش از ۸۴ میلیون کاربر در کشور ژاپن دارد روز جمعه اعلام کرد برنامه اعطای پاداش را شروع کرده است که طی آن، به کسانی که از خدمات دیجیتال این برنامه استفاده کنند، توکن LINK اهدا می‌کند.

طبق گزارش کوین دسک ژاپن در تاریخ ۱۹ سپتامبر، کاربران با اتصال حساب خود به یکی از ۳ برنامه موبایلی شامل LINE Pay برای پرداخت‌های بین‌المللی، LINE Securities برای سرمایه‌گذاری شخصی و LINE Score برای ارزیابی اعتباری، با توکن LINK پاداش دریافت خواهند کرد.

پیامرسان لاین توکن خود را برای معامله عرضه کرد

این برنامه اهدای پاداش بخشی از تلاش و اقدامات LINE برای تبلیغ طرح بلاک چین خود است. در سال ۲۰۱۸، این شرکت آزمایشگاهی برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز بر اساس بلاک چین لاین تاسیس کرد.

لاین، کیف پول ارز دیجیتال خود و پلتفرم توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز برای توسعه‌دهندگان را در ماه آگوست عرضه کرد.

این برنامه در تاریخ ۱۸ سپتامبر شروع شده است. تحت این برنامه، ۱۰,۰۰۰ کاربری که کارت اعتباری LINE family صادرشده توسط LINE Pay را در اختیار داشته باشند ۲۰۰۰ ین (به ارزش ۱۹.۶ دلار) توکن LINK دریافت خواهند کرد، در حالی که کاربران LINE Securities با افتتاح حساب و ‌پاسخ به پرسشنامه، مقدار ۵۰۰ ین (به ارزش ۴.۷۶ دلار) دریافت خواهند کرد. LINE Securities همکاری‌های خود را با Nomura Holdings یکی از بزرگترین کارگزاری‌های بورس ژاپن آغاز کرده است.

توکن link - لاین

کاربران از طریق سرویس معاملات ارز دیجیتال لاین یا همان صرافی بیتمکس می‌توانند توکن‌های دریافت‌شده را به ارزهای فیات تبدیل کنند. بدین منظور، کاربران باید حسابی برای پردازش تراکنش‌ها ایجاد کنند.

این شرکت در صدد تشویق کاربران خود برای حضور و مشارکت در اقتصاد توکنی است

که طی آن، افراد بیشتری تمایل به معامله توکن LINK ‌و استفاده از آن به عنوان روش پرداختی و افزایش کاربرد آن نشان داشته است.

سایر شرکت‌های برنامه‌های پیام‌رسان نیز به دنبال توسعه توکن‌های اصلی خود هستند تا از تعداد کاربران بسیار زیاد خود بهره ببرند. برنامه‌های Kik و تلگرام نیز اقداماتی برای عرضه توکن‌های خود انجام داده‌اند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.